معاون فرهنگی واجتماعی شهرداری تبریزتاکید کرد؛

حضور حداکثری شهروندان در انتخابات، ضامن اقتدار و ثبات امنیت ایران اسلامی

۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۴:۴۶:۰۱
کد خبر: ۵۵۸۳۰۸
حضور حداکثری شهروندان در انتخابات، ضامن اقتدار و ثبات امنیت ایران اسلامی
معاون فرهنگی واجتماعی شهرداری تبریز حضور حداکثری شهروندان در انتخابات را ضامن شکوه ، اقتدار و ثبات امنیت ایران اسلامی دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی به نقل از معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز، حجت الاسلام احمد حمیدی، با دعوت از شهروندان برای حضور گسترده در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، تجدید بیعت با آرمان‌های امام (ره)، بیعت با مقام معظم رهبری و تقویت نظام اسلامی است.

وی، حضور حداکثری شهروندان در انتخابات را ضامن شکوه، اقتدار و ثبات امنیت ایران اسلامی دانست وگفت: حضورحداکثری در پای صندوق های رأی نظام را بیمه می کند و باعث تثبیت نظام و ناامیدی دشمنان این نظام خواهد شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز با اشاره به اینکه شهرداری ها یکی از عمده ترین و تاثیرگذارترین نهادهای اجتماعی در جامعه هستند و زندگی مردم و ساختار جامعه همه روزه تحت تاثیر این نهاد می باشد، افزود: شهرداری تبریزدرحوزه‌های فرهنگی و اجتماعی و سلامت شهروندی با انجام  فعالیتهای  متعدد در سطح شهر گامهای مهم واثرگذاری را برداشته و در سال 96 نیز، این برنامه ها به صورت وسیع‌تری تداوم خواهد داشت.

حجت الاسلام احمد حمیدی تصریح کرد: خانواده بزرگ شهرداری همگام با آحاد مردم در حماسه پرشکوه انتخابات حضور یافته به ندای مقام معظم رهبری، خواست و انتظار شهیدان وامام شهیدان لبیک خواهند گفت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوراریم حضور حداکثری مردم در پای صندوق های اخذ رای، برگ افتخار دیگری بر حماسه های این منطقه بیافزاید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز