مدیر کل کانون پرورش فکری آذربایجان شرقی:

اعتماد خانواده ها به کانون پرورش فکری بزرگترین سرمایه ماست

۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۲:۴۷:۴۰
کد خبر: ۵۷۲۵۵۴
اعتماد خانواده ها به کانون پرورش فکری بزرگترین سرمایه ماست
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی در بازدید از مجتمع فرهنگی هنری کانون تبریز گفت: اعتماد خانواده‌ها به کانون پرورش فکری استان بزرگترین سرمایه کانون به حساب می آید که بایستی در حفظ و ارتقای این سرمایه مهم و ارزشمند تلاش مستمر نماییم.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، هادی یوسف‌زاده تصریح کرد: جلب رضایتمندی خانواده‌ها و افزایش کیفی فعالیت‌ها و پایدارسازی اعضا مهمترین هدف کانون است و امیدواریم روز به روز شاهد تحقق این اهداف باشیم.

وی با بیان اینکه اعتماد و اطمینان خانواده ها به این مجتمع و ارائه فعالیت هایی که به پرورش خلاقیت کودکان و نوجوانان کمک می کند، افزود: این امر باعث شده تا مخاطبین این نهاد فرهنگی در شهر رو به افزایش باشد.

یوسف زاده همچنین با اشاره به فعالیت های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گفت: موفقیت در فعالیت های فرهنگی نیازمند مشارکت خانواده و والدین است، اگر خانواده با نظام فرهنگی و تربیتی همراهی نکند، تربیت و پرورش بهینه شکل نخواهد گرفت.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: نکته ای که باید به آن اشاره شود، اهمیت وجود ابزارهای پرورشی و تربیتی کودکان به عنوان بازوان کمکی برای خانواده های می باشد که شکر خدا این امکان در کانون پرورشی فراهم است و خانواده ها می توانند با از این امکانات به نحو احسن استفاده کنند.

یوسف زاده اضافه نمود: با توجه به اینکه امروزه درصد بالایی از مادران شاغل هستند، نقش وجود این گونه خدمات برای کودکان پررنگ تر می شود.

گفتنی است بازدید از کتابخانه‌های کودک و نوجوان، بخش‌های نجوم، انیمیشن و کارگاه‌های سفال و نقاشی، دیدار و گفتگو با والدین و اعضای حاضر در این کارگاه‌ها از دیگر برنامه‌های این بازدید بود.

در پایان زهرا صفرپور مربی مسئول مجتمع کانون تبریز نیز گزارشی از اقدامات و و برنامه‌های این مرکز فرهنگی هنری ارائه و از استقبال گسترده خانواده‌ها برای ثبت نام فرزندانشان در کارگاه‌های تابستانی خبر داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز