مدیرکل امور اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی تاکید کرد:

جذب مشارکت عمومی اولیا در هزینه مدارس، با تمایل و اختیار باشد

۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۵:۰۹:۵۰
کد خبر: ۵۸۸۰۰۰
جذب مشارکت عمومی اولیا در هزینه مدارس، با تمایل و اختیار باشد
مدیرکل امور اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه جذب مشارکت عمومی اولیا در هزینه مدارس، با تمایل و اختیار باشد، گفت: مدیران و مشاوران در زمینه هدایت تحصیلی بیش از پیش به اولیاء و دانش آموزان کمک کنند تا ابهامات موجود در فرایند این طرح از بین برود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، حسن استوارآذر در سومین جلسه شورای آموزش و پرورش استان گفت: مدیران مدارس در ثبت نام دانش آموزان بر رعایت قانون و مقررات، انجام شفاف و به موقع و رضایت دانش آموزان توجه داشته و از دریافت وجوه اجباری خودداری کنند.

وی با تاکید بر اهتمام بیشتر در پوشش تحصیلی مناطق عشایری، خاطرنشان کرد: این قشر زحمتکش و تولید کننده به عنوان سرمایه نظام محسوب می شوند.

استوار آذر همکاری دستگاه ها و نهادهای دیگر با آموزش و پرورش را خواستار شد و ادامه داد: هماهنگی و همکاری باعث اجرای سریع، با دقت و منظم برنامه ها در جهت رسیدن به اهداف ترسیم شده می شود.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی در عین حال اظهارکرد: یکی از انتظارات کمیته سیاست گذاری تبریز2018 از آموزش وپرورش، آگاه سازی دانش آموزان در مدارس و فراهم کردن بسترها با توجه به ظرفیت عظیم مجموعه دستگاه تعلیم و تربیت است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هم گفت: فصل تابستان برای مجموعه دستگاه تعلیم و تربیت به عنوان زمان مناسب برای برنامه ریزی و ریل گذاری سال تحصیلی آتی حائز اهمیت است.

جعفر پاشایی با اعلام اینکه دستگاه تعلیم و تربیت استان در ادامه این موفقیت هایش از لحاظ کمی و کیفی در اعزام دانش آموزان به اردوهای راهیان نور رتبه برتر کشور را کسب کرده است، افزود: در فصل تابستان با بسیج تمامی منابع و امکانات در غنی سازی اوقات دانش آموزان تلاش می شود.

وی با بیان اینکه کارهای اجرای پروژه مهر در بخش های مختلف انجام شده است، همکاری ادارات و مراجع مرتبط را در بحث جلوگیری از مبادی بیسوادی در سال های آتی را خواستار شد.

پاشایی اظهارکرد: موضوع هدایت تحصیلی نیز با اطلاع رسانی رسانه های همگانی با قوت تمام در حال پیگیری و ریل گذاری در مسیر صحیح است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز