شهردار تبریز در بازدید از دو روستای تازه‌الحاق‌ عنوان کرد؛

توسعه سهلان و الوارعلیا، در بستر زمان‌بندی مدون/ آغاز برنامه های خدمتگزاری شهرداری، با همراهی و همت ساکنان

۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۴:۳۶:۲۵
کد خبر: ۵۸۸۴۹۶
توسعه سهلان و الوارعلیا، در بستر زمان‌بندی مدون/ آغاز برنامه های خدمتگزاری شهرداری، با همراهی و همت ساکنان
شهردار تبریز در دو روستای تازه‌الحاق‌یافته سهلان و الوارعلیا در شمال غرب تبریز، حضور یافته و ضمن بازدید از وضعیت کلی روستاها، با دهیار، اهالی شورا و ساکنان، دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، صادق نجفی در جمع اهالی شورا و ساکنان روستاهای تازه‌الحاق، با تاکید بر این‌که هر اقدام اجرایی در این دو محله، باید مطابق برنامه علمی و مطالعاتی باشد، اظهار داشت: سهلان و الوارعلیا، پس از رایزنی‌های مستمر، مطابق طرح جامع، به شهر تبریز ملحق شده‌اند و از دوازدهم شهریور امسال، رسماً از محلات شهر تبریز به شمار خواهند رفت.

وی با بیان این‌که اهالی سهلان و الوار، از قدیم، ارتباطات اجتماعی تنگاتنگ با تبریز داشته‌اند، خاطرنشان کرد: این ارتباطات، با الحاق رسمی دو روستا به تبریز، در بستر منسجم‌تری تداوم خواهد داشت و شهرداری تبریز، طبیعتاً تمام تلاش خود را برای توزیع متوازن امکانات و اجرای ماموریت‌های احصا‌شده در این دو محله جدید، به کار خواهد بست. 

شهردار تبریز با اشاره به همجواری دو روستا با محدوده‌های صنعتی و ورودی مهم شمال غرب تبریز، گفت: ظرفیت‌های ارزشمندی در دو محله فراهم است که از این پس باید با همت جوانان و همراهی و مشارکت ساکنان، زمینه توسعه دو محله و ایجاد ارزش افزوده را فراهم کند.

 

 نجفی با بیان این‌که شهرداری تبریز به عنوان متولی امور اجرایی شهر، تمام تلاش خود را برای ایجاد زیرساخت‌های اساسی در سهلان و الوارعلیا به کار خواهد بست، متذکر شد:  اقدامات مقطعی و محدود، نه تنها راهگشای مسیر توسعه این دو محله نیست، بلکه موجب موجب نابسامانی بیشتر نیز خواهد شد؛ از این رو، معاونت شهرسازی شهرداری تبریز با همکاری شهرداری منطقه 6، برنامه‌های زمان‌بندی لازم را برای پیگیری روند کلی توسعه این دو محله تنظیم و اجرا خواهد کرد.

وی اظهار داشت: معاونت خدمات شهری با محوریت شهرداری منطقه 6 تبریز، به زودی، عملیات پاکسازی اساسی و اجرای برخی اقدامات اولیه را در این دو محله آغاز خواهد کرد.

 

شهردار تبریز با اشاره به ضرورت‌های تردد دو محله به مقصد تبریز، گفت: مطابق هماهنگی‌های صورت‌گرفته با پلیس راهور، مشکلی از بابت فعالیت ناوگان حمل‌و‌نقل عمومی در این محور وجود نخواهد داشت و به زودی، مسیری برای فعالیت اتوبوس‌های شرکت واحد شهرداری تبریز، در اختیار ساکنان دو محله جدید تبریز خواهد بود.

شهردار تبریز همچنین از شهرک شهید صیاد شیرازی در  غرب تبریز نیز بازدید کرده و دستورات لازم را در خصوص تقویت خدمات در این شهرک صادر کرد.

کریم صادق‌زاده و فریدون بابایی‌اقدم از منتخبان شورای پنجم نیز در این بازدید حضور داشتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز