عضو موسسه فناوری اتریش (AIT):

همکاری فناورانه ایران و اتریش مبتنی بر شناخت فرهنگی و اقتصادی است

۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۵:۴۴:۰۰
کد خبر: ۵۹۵۰۹۱
عضو موسسه فناوری اتریش (AIT) با اشاره به همکاری های فناورانه بین ایران و اتریش تاکید کرد: ما در این همکاری ها تلاش می کنیم با شناخت دقیق از فرهنگ و اقتصاد ایران برنامه های خود را اجرایی کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، ماریانا هالسبرگردر آیین افتتاح پروژه توسعه نظام نوآوری قطعه سازی خودرو در تبریز اظهار کرد: دانش ، تکنولوژی و تجربه سه مولفه اصلی در این پروژه مشترک است.

وی ادامه داد: ما تلاش خواهیم کرد تا در طول اجرای این پروژه اطلاعات ، دانش و تجربه خود را با طرف ایرانی به اشتراک بگذاریم تا بتوانیم به نتیجه مطلوب دست یابیم.

وی با اشاره به بازدید های خود از مجوعه های مختلف صنعتی در تبریز گفت: امیدواریم همکاری تنگاتنگی بین ما وشما شکل بگیرد تا در آینده نیز این همکاری ها ادامه داشته باشد.

دیگر عضو این موسسه با اشاره به سخنان استاندار آذربایجان شرقی درخصوص پیشرفت های تکنولوژی و افزایش همکاری های فناورانه بین تبریز و اتریش گفت: با سخنان ایشان موافق هستم و تاکید می کنم که در سطوح مختلف با آذربایجان‌ شرقی همکاری می کنیم.

'جوزف فروهلیچ' افزود: قبل از سفر به ایران و استان آذربایجان‌شرقی دیداری با رئیس جمهوری سابق اتریش داشتم و ایشان بر همکاری با ایران بسیار تاکید داشت.

وی ادامه داد: موسسه 'ای آی تی' بزرگترین موسسه تحقیقاتی اتریش می باشد که درآمد سالانه آن حدود 149میلیون یورو است و از هشت مرکز تخصصی توسعه زیرساخت ها تشکیل شده است.

فروهلیچ اظهار کرد: علاقمندیم تا با ایجاد همکاری بین موسسه 'ای آی تی' و منطقه علم و فناوری ربع رشیدی تبریز بتوانیم در زمینه توسعه فناوری های نو و پیشرفته اقدامات بسیار موثری داشته باشیم.

 گفتنی است  پروژه توسعه نظام نوآوری قطعه سازی خودرو با  هماهنگی شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری وهمکاری مشترک بین موسسه فناوری اتریش(AIT)، منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی و انجمن مدیریت تکنولوژی ایران در حوزه قطعه سازی خودرو استان آذربایجان شرقی اجرایی می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز