شهردار تبریز:

منافع شهر ، مقدم بر منافع شهرداری و دستگاه‌های اجرایی است

۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۴:۵۰:۴۷
کد خبر: ۵۹۸۰۵۵
منافع شهر ، مقدم بر منافع شهرداری و دستگاه‌های اجرایی است
شهردار تبریز گفت: در مدیریت واحد شهری آنچه اهمیت دارد منافع دستگاه‌های اجرایی از قبیل شهرداری و یا شرکت برق به تنهایی نیست و منفعت شهر و شهروندان مقدم است.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی ، صادق نجفی با اعلام مطلب فوق اظهار کرد: برای آبادانی شهر باید به مدیریت واحد شهری فکر کنیم و دستگاه های اجرایی در این مسیر باید با یکدیگر نهایت همکاری را داشته باشند.

وی افزود: شهرداری تبریز در راستای دستیابی به اهداف عمران و آبادی شهر و رویداد تبریز 2018 آماده تعامل با دستگاه های مختلف است.

در این جلسه مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز نیز بر لزوم ساماندهی روشنایی معابر  تأکید کرد و گفت: یکی از دغدغه های اولیه شرکت، بهینه سازی شبکه های روشنایی معابر با مساعدت و همراهی عزیزان شهرداری تبریز می باشد.

کاظمی تأکید کرد: تعامل میان شرکت توزیع و شهرداری می تواند مسیر خدمتگزاری را هموار کرده و میزان رضایتمندی مشترکین را افزایش دهد.

وی افزود: آبادانی تبریز از نظر زیرساخت های حیاتی یکی از مهم ترین اهداف است و همه باید در این راه با یکدیگر همکاری های لازم را داشته باشند.

بر اساس این گزارش مقرر گردید در راستای اهداف تبریز 2018 در مسیرهای اصلی شهر، از ائل گلی تا بازار و مسیر چایکنار  روشنایی معابر با مشارکت شهرداری تبریز اصلاح و ساماندهی شود.

گفتنی است در این جلسه مقرر شد، تفاهم نامه هایی میان دو دستگاه برای سهولت بازسازی تأسیسات و حفاری های لازم برای نصب انشعابات و ... طراحی و امضا شود.

همچنین بر اساس توافق انجام گرفته نوسازی و بهسازی ساختمان پست های برق نیازی به اخذ پروانه نخواهد داشت که موجب تسهیل و تسریع انجام امور خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز