مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز خبر داد:

آمادگی سازمان پارکهای تبریز جهت مشارکت در برپایی آیین های مذهبی ایام سوگواری سیدالشهدا (ع

۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۰۹:۲۴:۱۲
کد خبر: ۶۱۶۷۶۷
آمادگی سازمان پارکهای تبریز جهت مشارکت در برپایی آیین های مذهبی ایام سوگواری سیدالشهدا (ع
مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز از آمادگی این سازمان جهت برپایی آیین ها و مراسم های مذهبی در ایام محرم و صفر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، محمدحسین حسن زاده ضمن عرض تسلیت  به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) اظهار داشت:  عزاداری و گرامیداشت این ایام جزیی از فرهنگ عمومی جامعه ما است و به همین سبب برگزاری مراسمات باشکوه در دستور کار این سازمان قرار دارد.

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز با اشاره به بستر های موجود در این سازمان برای اجرای برنامه های مذهبی طی ایام محرم و همچنین ماه صفر، بیان داشت: علاوه  بر برنامه ریزی سازمان پارکها و فضای سبز برای برگزاری مراسم و مشارکت در برنامه های سایر سازمان و ارگان ها، برای ارائه امکانات و خدمات در اختیار سازمان پارکها به هیأت ها و گروه ها مذهبی جهت برگزاری مراسم آمادگی کامل داریم.

حسن زاده از برگزاری مراسمات و اجرای برنامه های مذهبی در آمفی تئاتر روباز پارک بزرگ ائل گلی خبر داد، افزود: با توجه به بستری که اخیراً در مجموعه ائل گلی فراهم شده، این امکان ایجاد گردیده که برنامه های مختلف فرهنگی را در آمفی تئاتر روباز برگزار کنیم تا عموم شهروندان در فضای مناسب در این برنامه ها حضور یابند.

وی با بیان اینکه ترویچ فرهنگ عاشورایی و پاسداشت ارزش های نهفته در این واقعه تاریخی، مهم ترین خط مشی فرهنگ کشورمان است، خاطرنشان کرد: علاوه بر  سوگواری برای مصیبت دیدگان و مظلومان واقعه عاشورا،  ذکر ارزش های  این حرکت ماندگار دینی نیز دارای اهمیت است.

 حسن زاده تصریح کرد: توجه به جنبه های مختلف ایام سوگواری محرم و صفر، جزو اولویت ها سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز در زمینه اجرا برنامه ها و برگزاری مراسمات مذهبی است و از این رو تمامی تلاش لازم برای اجرای هر چه باشکوه تر این امر را به کار می گیریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز