سرپرست فرمانداری بناب:

ضرورت ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در بناب/ صادرات ۳۹ هزار تن کالا از گمرک بناب به خارج از کشور

۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۰:۳۹:۴۷
کد خبر: ۶۴۵۱۳۱
ضرورت ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در بناب/ صادرات ۳۹ هزار تن کالا از گمرک بناب به خارج از کشور
سرپرست فرمانداری شهرستان بناب گفت: ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در بناب ضروری است و امیدواریم مسوولان امر قدم‌های لازم را برای راه‌اندازی آن بردارند

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی،امین رفیعی در نشست بررسی مسائل و مشکلات مالیاتی اصناف و واحدهای تولیدی شهرستان بناب که با حضور مدیرکل امور اقتصادی و دارایی و امور مالیاتی استان آذربایجان‌شرقی برگزار شد با اشاره به فعالیت 6 هزار واحد صنفی در قالب 28 اتحادیه صنفی و 157 واحد تولیدی در شهر بناب اظهار کرد: شهرستان بناب جزو شهرهای فعال اقتصادی استان است که از مسوولان انتظار دارند در خصوص حل مشکلات مالیاتی گام‌های اساسی برداشته شود.

وی با بیان اینکه سرمایه‌گذار لازم برای توسعه فازهای 3 و 4 نیروگاه سهند بناب آماده شده بود، اذعان کرد: با وجود امکانات و تأسیسات زیربنایی و زیرساخت‌های لازم و نیز برطرف کردن موانع امیدواریم شاهد شروع احداث و تکمیل فازهای 3 و 4 نیروگاه بناب باشیم.

رفیعی با اشاره به ضرورت ایجاد و راه‌اندازی منطقه ویژه اقتصادی بناب خاطرنشان کرد: از آنجایی که توسعه شهرک صنعتی بناب همچنین ایجاد گمرک در بناب از ضروریات ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در بناب بود، خوشبختانه این زیرساخت‌ها نیز در این شهرستان فراهم شده‌اند.

نماینده دولت در فرمانداری بناب تأکید کرد: از ابتدای امسال تاکنون بالغ بر 39 هزار تن کالا از گمرک بناب به خارج از کشور صادر شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل 114 درصد افزایش نشان می‌دهد.

به گفته رفیعی، از ابتدای سال جاری تاکنون یک‌هزار و 198 اظهارنامه صادراتی در گمرک بناب ثبت شده که در مدت مشابه سال قبل 759 اظهارنامه صادراتی ثبت شده بود.

وی اذعان کرد: ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در بناب ضروری است و امیدواریم مسوولان امر قدم‌های لازم را برای راه‌اندازی آن بردارند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز