استانداری آذربایجان شرقی:

اشتغال ۳۰هزار نفر در شهرک شهید سلیمی/بهره وری با نصیحت ممکن نیست

۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۱۹:۳۹:۰۸
کد خبر: ۶۴۷۱۳۹
اشتغال ۳۰هزار نفر در شهرک شهید سلیمی/بهره وری با نصیحت ممکن نیست
استاندار آذربایجان شرقی از اشتغال بیش از 30هزار نفر در شهرک شهید سلیمی خبر داد و گفت: زیرساخت های مورد نیاز این شهرک باید به روز رسانی شود و به فکر ارتقای فعالیت در این شهرک صنعتی باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، مجید خدابخش در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و اشتغال در محل شهرک صنعتی شهید سلیمی خاطرنشان کرد : این شهرک در زمینی به مساحت 550هکتار و 650واحد تولیدی فرصت مغتنمی برای توسعه صنعتی استان است اما مدیران دولتی باید دقت کنند که ایجاد زیرساخت های شهرک های صنعتی بر عهده دولت است و باید در این مسیر قدم های میسری برداشته شود.

وی، با تاکید بر ضرورت حرکت در مسیر محور های توسعه استان خاطرنشان کرد: امروز برای توسعه فعالیت های اقتصادی در استان نیازمند تولید محصولات با کیفیت و با ارزش افزوده بالا هستیم.

وی ادامه داد: امروز همه صحبت از بهره وری میکنیم اما این مهم محقق نخواهد شد مگر با تغییر ساختارها.

خدابخش، نگاه جزیره ای به حوزه های اقتصادی را آفتی برای این بخش دانست و گفت: ما باید در بخش های تولید و اقتصاد نگاه جامعی داشته باشیم با نگاه جزیره ای راه به جایی نخواهیم برد.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به مشکلات پیش روی تولیدکنندگان در استان گفت: بخشی از مشکلات تولیدکنندگان به بحث های فروش مربوط است و در این بخش نیز نیازمند تغییر نگرش هستیم، امروز در دنیا دکترای فروش تربیت می کنند چرا که می دانند فروش یک تخصص است و تولیدکنندگان ما نیز باید فروش را به متخصصان این  بخش بسپارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز