رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی خبر داد:

کشف بیش از ۵۱ کیلو گرم تریاک در تبریز

۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۳:۳۳:۲۵
کد خبر: ۶۴۷۴۷۵
کشف بیش از ۵۱ کیلو گرم تریاک در تبریز
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی، از کشف 51 کیلو و118گرم مواد مخدر از نوع تریاک وانهدام باند بزرگ قاچاق مواد مخدرخبر داد .

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی ، سرهنگ "قاسم دهقانی "در تشریح این خبر گفت :ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در  یک عملیات منسجم و هماهنگ،باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان را شناسایی و منهدم کردند.

وی ادامه داد : در اقدامات فنی و تخصصی مشخص شد یک نفراز قاچاقچیان سابقه دار و تحت تعقیب مواد مخدر با تشکیل مجدد باندی و استفاده از یک دستگاه خودروی سواری ، بصورت فرا استانی با شگرد های خاص اقدام به انتقال و توزیع مواد مخدر از استان های شرقی کشور به این استان را می نماید.

 سرهنگ دهقانی تصریح کرد: کلیه فعالیت های این باند تحت رصد قرار گرفت و پس از انجام اقدامات فنی و تخصصی مشخص شد سرکرده این باند مقادیری مواد مخدر از نوع تریاک را در اوزان بالا از یکی ازاستان های شرقی کشور تهیه و به منزل خود انتقال داده است .

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: بعد از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات غافلیگرانه در بازرسی از منزل سرکرده این باند مقدار51کیلو و 118 گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در پایان با بیان اینکه متهم به مراجع قضایی تحویل شد،تاکید کرد:مبارزه با تهیه و توزیع کندگان مواد مخدر در دستور کار پلیس بوده و از تمام شهروندان درخواست داریم هرگونه موارد مشکوک در  زمینه مواد مخدر را به پلیس 110و یا با شماره تلفن 2184214پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اطلاع دهند .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز