سرپرست فرمانداری بناب خبر داد:

کاهش ۳۷ درصدی آمار طلاق در شهرستان بناب

۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۰۸:۲۹:۴۵
کد خبر: ۶۴۹۶۸۸
کاهش ۳۷ درصدی آمار طلاق در شهرستان بناب
سرپرست فرمانداری شهرستان بناب از کاهش 37 درصدی آمار طلاق در این شهرستان در 8 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال پیش خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، امین رفیعی در نشست کارگروه امور اجتماعی و فرهنگی شهرستان بناب با اشاره به اینکه در 8 ماه ابتدای سال پیش 221 مورد طلاق در شهرستان بناب اتفاق افتاده بود که 147 مورد شهری و 74 مورد روستایی بود، گفت: این آمار در سال 96 به 139 مورد کاهش یافته است که 86 مورد آن شهری و 53 مورد دیگر در سطح روستاها بوده است و این موفقیت در سایه برگزاری کلاس های مختلف آموزشی حاصل شده است.

وی با اشاره به موضوع آسیب های اجتماعی ناشی از توسعه روزافزون فضای مجازی در جامعه اظهار کرد: در فضای مجازی باید جامعه هدف را شناخته و محتوای دینی و فرهنگی و ملی را در این فضا ارائه کنیم.

وی افزود: با برگزاری کلاس های مختلف آموزشی برای والدین می توانیم آنان را ازخطرات احتمالی گرایش جوانان به فضای مجازی آگاه کنیم.

سرپرست فرمانداری بناب استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد را در جهت کنترل فضای مجازی ضروری دانست و اعلام کرد: هم اکنون 8 سازمان مردم نهاد در این شهرستان داریم که در زمینه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و زیست محیطی فعالیت دارند.

وی اظهار امیدواری کرد: نهادهای مردم نهاد با ورود به این حوزه مردم را از خطرات فضای مجازی آگاه کنند.

رفیعی در ادامه با انتقاد از افزایش تکدی گری در میدان های شهر، خاطرنشان کرد: تکدی گری بصورت مقطعی در این شهرستان جمع آوری شد ولی به تازگی متکدیان در شهر دیده می شوند که از نیروی انتظامی، شهرداری و بهزیستی انتظار داریم نسبت به جمع آوری آنان از سطح شهر اهتمام کنند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز