در ۹ ماهه امسال انجام گرفت :

اجرای بیش از ۹۰۰ کیلومتر شبکه‌ گذاری گاز در استان آذربایجان شرقی

۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۲:۰۹:۳۳
کد خبر: ۶۶۰۴۸۹
اجرای بیش از ۹۰۰ کیلومتر شبکه‌ گذاری گاز در استان آذربایجان شرقی
مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی از اجرای بیش از 900 کیلومتر شبکه گذاری گاز در9 ماهه سال جاری در شهرها و روستاهای این استان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، سید رضا  توحیدیافزود : از مجموع 900 کیلومتر شبکه گذاری گازاجرا شده  در 9 ماهه سال جاری 122 کیلومتر در شهرها ی استان و 733کیلومتر در سطح روستاهای استان اجرا شده است. 
وی از رشد ده درصدی اجرای شبکه گذاری گاز نسبت به سال قبل خبر داد و افزود:  با توجه به اینکه اکثر روستاهای باقیمانده گازرسانی نشده صعب العبور و مناطق دور افتاده روستایی هستند اما با همت مجموعه همکاران سخت کوش شرکت گاز استان نسبت به سال قبل از رشد ده درصدی اجرای شبکه گذاری گاز برخوردار هستیم .   
مدیر عامل شرکت گاز استان تصریح کرد : با اجرای بیش از 900 کیلومتر شبکه کذاری گاز حدود 50000 مشترک شهری و روستایی در نه ماهه سال به مشترکین شرکت گاز استان اضافه گردیده است .  
وی با تشریح وضعیت گازرسانی در سطح استان  افزود : هم اکنون 100 درصد خانوار شهری و بیش از 92 درصد خانوار روستایی استان از نعمت گاز طبعی برخوردار هستند که با احتساب به ثمر رسیدن پروژه های فعال گازرسانی  در 202 روستای استان و روستاهای آماده انتخاب پیمانکار این رقم به 98 درصد خواهد رسید . 
وی در خاتمه کل حجم شبکه گذاری گاز  در سطح استان را بالغ بر 19742 کیلومتر اعلام کرد و افزود :62 شهر و1822 روستای استان با تحت پوشش قرار دادن بیش از 1.5 میلیون مشترک  از نعمت گاز طبیعی برخور دار هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز