طرحی که رج به رج نقش مهر زد

ارسال بیش از ۶۰۰ کلاه بافتنی برای کودکان مبتلا به سرطان تبریز

۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۰۹:۴۳:۰۲
کد خبر: ۶۶۴۹۳۸
ارسال بیش از ۶۰۰ کلاه بافتنی برای کودکان مبتلا به سرطان تبریز
"رج به رج" نقش مهر زد و طرحی شد که صمیمانه ترین همراهی ها را میان شهروندان تبریزی و دیگر شهر ها رقم زد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی ، مدیرعامل انجمن حمایت از کودکان مبتلا به سرطان تبریز (تسکین) از موفقیت چشمگیر طرح "رج به رج" خبر داد و گفت: رج به رج عنوان طرحی بود که در روزهای نخست آذر ماه با هدف بافت کلاه بافتنی برای کودکان مبتلا به سرطان آغاز به کار کرد که مورد استقبال گرم شهروندان تبریزی قرار گرفت.

جواد میلانی با بیان اینکه رج به رج با گذشت روزهای آذرماه از مرزهای تبریز هم گذر کرد و به دیگر شهرهای نوع دوست کشور و فراتر از آن خارج از کشور هم رسید، گفت: طی مدت کمتر از ۳۰ روز بیش از ۶۰۰ کلاه بافتنی دست باف و ماشینی به محل دفتر انجمن تسکین ارسال شد.

وی در ادامه افزود: کلاه های دریافتی از شهرهای مختلف تبریز، تهران، اصفهان، گیلان و مازندران و اردبیل بود که مهر و مشارکت شهروندان در اقصا نقاط این سرزمین را به همراه داشت.

میلانی همچنین گفت: همکاری پرستاران و کادر بیمارستان در این طرح و بافت کلاه برای کودکان مبتلا به سرطان و ارسال کلاه از شهروندان ایرانی مقیم کشور انگلستان نیز از زیبایی های این طرح بود که کودکان و انجمن تسکین را دلگرم کرد.

مدیرعامل انجمن تسکین با اشاره به محبوبیت این طرح در میان شهروندان خبر از اجرای سالانه "رج به رج" داد و اظهار داشت: کلاه های دریافتی به کودکان بستری در بیمارستان کودکان و دیگر کودکان مبتلا به سرطان که برای درمان سرپایی به مرکز خون مراجعه می کنند هدیه داده شد تا سرمای زمستان و بیماری را با مهر همنوعان با گرمی سپری کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز