فرماندار کلیبر تاکید کرد:

ضرورت تثبیت اشتغال در روستاهای منطقه کلیبر

۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۱:۰۱:۳۳
کد خبر: ۶۶۵۰۲۱
فرماندار شهرستان کلیبر تثبیت اشتغال در روستاهای این منطقه را ضروری دانست و گفت: یکی از مهمترین اهدافی که ما در این منطقه دنبال می کنیم تثبیت اشتغال موجود و اشتغال زایی جدید است.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، خدابخش، در نشست تخصصی شبکه نوآوری وفناوری زیستی استان یادآور شد: ایجاد اشتغال به عنوان یک دغدغه عمومی برای همه مسئولان مطرح است و ما  نیز تلاش می کنیم تا در روستاها با ایجاد کارگاه های فناورانه محور در این مسیر قدم برداریم.

وی یادآور شد: متاسفانه در گذشته وام های اشتغال زایی در مبالغ بسیار اندک به اشخاص تعلق می گرفت که این وام ها به خرید گوشی تلفن همراه ، موتورسیکلت و ... ختم می شد اما ما سعی کرده ایم تا این وام ها در راستا ایجاد کارگاه های تخصصی هزینه شود.

فرماندار کلیبر از اشتغال زایی بیش از 70 نفر از طریق ایجاد کارگاه های تولید تجهیزات پزشکی در روستاهای این منطقه خبر داد و گفت: یکی از طرح هایی که در نمایشگاه ربع رشیدی توجه ما را به خود جلب کرد تولید محصولات تجهیزات پزشکی بود که با پیگیری های صورت گرفته امروز شاهد اشتغال بیش از 70 جوان روستایی از طریق ایجاد این کارگاه ها در کلیبر هستیم.

خدابخش همچنین با اشاره به مشکلات کمبود آب در کشور اظهار کرد: بدون شک مشکل کمبود آب در آینده گریبان این منطقه را نیز خواهد گرفت از این رو وقتی ما می دانیم که این مشکلات وجود خواهد داشت نباید اصراری به توسعه کشاورزی داشته باشیم و اگر قرار است در جهت تولید محصول کشاورزی قدم برداریم تلاش می کنیم این موضوع با رعایت تمام مولفه های زیست محیطی عملیاتی شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز