جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی،

راه اندازی دستگاه پلاک زن خودرو در آذربایجان شرقی

۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۳:۲۶:۱۷
کد خبر: ۶۶۶۲۵۰
راه اندازی دستگاه پلاک زن خودرو در آذربایجان شرقی
جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی، از راه اندازی دستگاه پلاک زنی خودرو در مرکز تعویض پلاک استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، سردار "علی محمدی" در حاشیه مراسم افتتاحیه تولید پلاک خودرو در تبریز، گفت:  دستگاه پلاک زنی به همت فرماندهی انتظامی استان و موسسه رهگشا از امروزدر تبریز راه اندازی و برای شهروندان ارائه خدمات خواهد کرد.

 وی در خصوص مزیت راه اندازی این سیستم افزود: شهروندان در کوتاهترین زمان ممکن پلاک خودروی خود را در مرکز تعویض پلاک استان دریافت خواهند کرد.

 این مقام انتظامی با بیان اینکه این اقدام در راستای تکریم ارباب رجوع و ارزش گذاشتن به حقوق شهروندی صورت گرفته است،خاطر نشان کرد: همچنین شهروندانی که پلاک خودروهایشان مفقود و یا مخدوش شده می توانند با مراجعه به مرکز تعویض پلاک استان در سریعترین زمان پلاک نو دریافت کنند.

 سردار محمدی تصریح کرد: مدت زمان لازم در این مرکز برای استعلام و تعویض پلاک خودرو اعم از سواری، شخصی، دولتی و باری حدود یک ساعت می باشد.

 وی در ادامه با اشاره به توان تولیدی این مرکز افزود: در این مرکز روزانه به طور متوسط 150 جفت پلاک تولید و تحویل متقاضیان خواهد شد و در صورت نیاز امکان افزایش تا 400 جفت پلاک نیز وجود دارد.

 جانشین فرمانده انتظامی استان در پایان ضمن تاکید بر رعایت حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع در یگان های انتظامی و مراکز خدماتی پلیس در سطح استان خاطر نشان کرد: قبل از راه اندازی این دستگاه در استان جهت تعویض پلاک در صورت نیاز به استعلام و تولید پلاک، سه روز تا یک هفته زمان لازم بود و این خود مشکلات عدیده ای برای پلیس و خریداران خودروها ایجاد می کرد که  با راه اندازی دستگاه پلاک زنی علاوه بر صرفه جویی در وقت شهروندان که اولویت اول این طرح می باشد سایر مشکلات نیز برطرف خواهد شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز