معاون فرماندار میانه:

دهه فجر دهه بروز و نمود دستاوردهای انقلاب است

۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۱:۲۷:۰۹
کد خبر: ۶۷۳۰۳۱
دهه فجر دهه بروز و نمود دستاوردهای انقلاب است
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ویژه شهرستان میانه با بیان اینکه پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران توفیقات بسیاری در تمامی حوزه ها حاصل شده گفت: دهه فجر دهه بروز و نمود و معرفی دستاوردهای انقلاب است.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، محمدرضا مشایخی در جلسه هماهنگی کمیته ارزیابی دهه فجر شهرستان میانه افزود: یکی از دستاوردهای عظیم انقلاب رساندن امکانات زیربنایی به روستاها و نقاط دورافتاده و محروم مانند برق دار کردن روستاهایی دور افتاده حتی با 2 الی ۳ خانوار و نیز گازرسانی به ۸۰ درصد روستاهای شهرستان است.

وی اضافه کرد: کمیته ارزیابی ستاد دهه فجر در راستای ارزیابی برنامه ها و عملکرد دستگاهها و نهادها نقش اصلی بازخورد و انگیزشی  برای مجریان امور را بر عهده دارد.

مشایخی در ادامه از مجریان کمیته های دهه فجر بویژه کمیته ارزیابی خواست تا با استفاده از ظرفیت افراد مورد وثوق برنامه های  مختلف در ایام دهه فجر را تحت پوشش قرار دهند تا بتوانیم ارزیابی عملکرد ستاد دهه فجر  را به سرانجام برسانیم.

وی با اشاره تاکیدات مکرر همه ساله برای برگزاری هر چه باشکوهتر مراسمات دهه فجر افزود: باید پیشرفت کشور و دستاوردهای انقلاب و نظام به مردم بازگو شود.

مشایخی بروز و نمود برنامه های دهه فجر از جمله حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی  ۲۲ بهمن را پاسخی محکم به یاوه گوییهای دشمنان نظام  و آشوبهای اخیر معاندین نظام  خوانده افزود: اگر امروز نظام ما عزت و اقتدار یافته و از تمامی توطئه ها سربلند بیرون آمده در سایه حضور همواره مردم در تمامی صحنه های نظام جمهوری اسلامی است.

مشایخی در پایان بر بسترسازی بهتر برای حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تاکید کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز