پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان شرقی به مناسبت فرارسیدن سالگرد حماسه ۲۲ بهمن

۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۶:۲۴:۳۶
کد خبر: ۶۷۵۵۱۰
پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان شرقی به مناسبت فرارسیدن سالگرد حماسه ۲۲ بهمن
نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان شرقی در پیامی به مناسبت فرارسیدن سالگرد حماسه 22 بهمن و پیروزی انقلاب اسلامی ایران، تأکید کردند که ملت سرافراز ایران با وحدت و همدلی، قله‌های افتخار، بالندگی و خودباوری را فتح خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، متن پیام حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم و دکتر مجید خدابخش به این شرح است:

بزرگداشت یوم‌الله 22 بهمن، یعنی یادآوری رشادت‌ها و فداکاری‌ها و شهادت‌طلبی‌های ملتی منسجم، خداجو و پیرو ولایت که با نثار خون خود ثابت کردند که "خون بر شمشیر و حق بر باطل پیروز است".

 

این حماسه در حیات تاریخی کشور عزیزمان ایران و هدایت سرنوشت ملت به سمت آزادی و استقلال نقش بزرگی داشته و مظهر اقتدار ملی و منشأ عزم و اراده ملتی است که تصمیم به رها شدن از زنجیرهای ظلم و ستم استبداد، استکبار و استعمار گرفته بود.

 

دهه فجر مقطعی از تاریخ است که "کلمه توحید" در وحدت کلمه اعتلا یافت و رژیم 2500 ساله ستمشاهی در سایه "اعتصام به حبل‌الله" سرنگون شد و ندای "الله اکبر" قوی‌تر و رساتر از صدای رگبار مسلسل‌ها به گوش جهانیان رسید.

 

انقلاب اسلامی ایران که با رهبری و هدایت بزرگ‌‌مرد تاریخ، حضرت امام خمینی (ره) و با بهره‌گیری از اندیشه‌های رهایی‌بخش ایشان و با همراهی ملت بزرگ ایران، جهانیان را به شگفتی واداشت، الگو و مسیر جدیدی پیش روی ملت‌های دربند و ستم‌کشیده دنیا ترسیم کرد.

 

این انقلاب، با تمام دشمنی‌ها و توطئه‌های بدخواهان و در سایه پیروی از منویات مقام معظم رهبری، به پیشرفت‌های خیره‌کننده‌ای در عرصه‌های مختلف علمی، اقتصادی و فرهنگی دست یافته و ان‌شاءالله از این پس نیز با همدلی و همراهی آحاد ملت سرافراز خصوصاً جوانان توانمند، قله‌های افتخار، بالندگی و خودباوری را فتح خواهد کرد.

 

سی‌ونهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مصادف است با چهلمین سالروز قیام خونین مردم متدین، انقلابی، ولایت‌مدار و همیشه در صحنه تبریز که به‌عنوان پیش‌قراولان این حماسه بزرگ و تاریخی، نقش مؤثر و ارزنده‌ای در به ثمر رسیدن آن داشتند و از این رو، دهه فجر امسال برای مردم این خطه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

 

اینجانبان ضمن تبریک این ایام فرخنده و با ادای احترام به روح پاک و مطهر شهیدان بزرگوار انقلاب اسلامی، از خداوند سبحان می‌خواهیم توفیق پاسداشت خون شهدا و خدمت‌گزاری به ولی‌نعمتان و صاحبان اصلی انقلاب را با درک واقعی و عمل به شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال به همه ما عنایت فرماید.

 

 

سیدمحمدعلی آل‌هاشم

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی

و امام جمعه تبریز

                          مجید خدابخش

استاندار آذربایجان شرقی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز