شهردار تبریز خبر داد؛

اجرای برنامه‌های متنوع ورزشی در ۵۰ نقطه از سطح شهر در آستانه نوروز

۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۱:۲۲:۱۶
کد خبر: ۶۸۵۰۳۹
اجرای برنامه‌های متنوع ورزشی در ۵۰ نقطه از سطح شهر در آستانه نوروز
شهردار تبریز از برگزاری برنامه‌های متنوع ورزشی در ۵۰ نقطه از سطح شهر خبر داد و گفت: باید با همراهی اداره‌کل ورزش و جوانان، دست‌به‌دست هم داده و جایگاه ارزشمند و اصیل ورزش محلات را در سطح شهر احیا کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، ایرج شهین‌باهر در دیداری که به همراه جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر با مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان داشت، ضمن تبریک انتصاب ایوب بهتاج، بر لزوم اجرای همکاری‌های مشترک با محوریت ورزش محلات تاکید کرد.

شهردار تبریز خاطرنشان کرد: شهرداری تبریز در آستانه نوروز، در ۵۰ نقطه از سطح شهر برنامه‌های متنوع ورزشی به همراه تست‌ها و مشاوره‌های سلامت تدارک دیده که مقدمه مناسبی برای توسعه نشاط و سلامتی در آستانه سال جدید خواهد بود.

وی با اظهار تاسف از تخریب زمین‌های ورزشی محلات در دو دهه گذشته، خاطرنشان کرد: زمین‌های ورزشی محلات، نقش برجسته در سلامت، نشاط و استعدادیابی شهروندان در محلات داشتند، اما متاسفانه در دو دهه گذشته، این زمین‌ها تخریب، و به کاربری‌های دیگر تبدیل شده‌اند.

شهردار تبریز اضافه کرد: قشر کم‌برخوردار و طبقات پایین جامعه، طبیعی است که توانایی بهره‌مندی از سالن‌ها و باشگاه‌های اجاره‌‌ای را ندارند؛ همین امر ایجاب می کند که کارکرد گذشته ورزش محلات، با همکاری شهرداری و اداره کل ورزش و جوانان و محلات احیا شود.

وی از پیش‌بینی ایجاد ۲۰ زمین فوتبال در برنامه و بودجه سال ۹۷ خبر داد و افزود: در صورت تصویب بودجه سال ۹۷، این زمین‌ها در بافت‌های پُر و متراکم که امکانات ورزشی ندارند، احداث می‌شود.

شهین‌باهر در عین حال تاکید کرد: در کنار ورزش همگانی، توجه به ورزش قهرمانی، می‌تواند به عنوان یک امر الگوساز، پیش‌نیاز و  مشوق، مورد توجه باشد.

ایوب بهتاج، مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز در این دیدار با قدردانی از حضور شهردار تبریز و اعضای شورای اسلامی شهر، اظهار امیدواری کرد همکاری طرفین، زمینه‌ساز توزیع مناسب خدمات ورزشی و اجرای برنامه‌های مشترک باشد.

فرج قلیزاده، علی آجودان‌زاده، عبداله تقی‌پور، فریون بابایی‌اقدم و شهرام دبیری از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز به همراه حاجی‌زاده مدیرکل ارتباطات و بین‌الملل شهرداری تبریز در این دیدار حضور داشتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز