معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی:

نفوذ ایران در عرصه بین‌الملل اثبات شده است

۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۰۹:۴۸:۲۲
کد خبر: ۶۹۴۷۴۹
نفوذ ایران در عرصه بین‌الملل اثبات شده است
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه عملکرد نظام اسلامی در بسیاری از زمینه‌ها چشمگیر و قابل توجه است، اظهار داشت: امروز ایران در منطقه‌ای پرتلاطم، جزو امن‌ترین کشورهای دنیاست و این امنیت را مرهون حمایت مردم از نظام، هدایت رهبری و جان‌فشانی نیروهای امنیتی هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، رحیم شهرتی‌فر در مراسم معارفه سرپرست فرمانداری عجب‌شیر، با تأکید بر اینکه نباید تنها نقاط ضعف را ببینیم و از نقاط قوت غفلت کنیم، افزود: نفوذ ایران در صحنه بین‌الملل امروز به اثبات رسیده و همراهی مردم در عرصه‌های مختلف از جمله انتخابات اخیر ریاست جمهوری، نشان‌دهنده نشاط سیاسی نظام جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه مشکل اصلی کشور مسائل اقتصادی است، گفت: بر همین اساس مقام معظم رهبری سال جاری را به‌عنوان سال حمایت از کالای ایرانی معرفی کرده‌اند و در این راستا باید به دنبال رونق تولید و اقتصاد و رفع معضل بیکاری جوانان باشیم.

شهرتی‌فر گفت: دولت طرح‌های مختلفی در این زمینه در دست اجرا دارد که امیدواریم با اجرایی شدن آنها وضعیت تولید، اشتغال و اقتصاد کشور بهبود یابد.

معاون استاندار آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به قرار گرفتن شهرستان عجب‌شیر در مجاورت دریاچه ارومیه، بیان کرد: در دولت تدبیر و امید 44 پروژه در مسیر احیای دریاچه عملیاتی شده و دولت علی‌رغم تنگناهای ملی اعتبارات این پروژه‌ها را تأمین کرده است.

وی با اشاره به طرح انتقال آب از رودخانه زاب به دریاچه ارومیه، بیان کرد: برای این پروژه باید 33 کیلومتر تونل حفر شود که تا امروز 17 کیلومتر از آن کار شده و در صورت اتمام این تونل سالانه 600 میلیون مترمکعب آب به پیکره دریاچه ارومیه تزریق خواهد شد.

شهرتی‌فر ادامه داد: همچنین با اتمام مدول دوم تصفیه‌خانه فاضلاب تبریز سالانه 125 میلیون مترمکعب آب از این طریق به دریاچه ارومیه سرازیر خواهد شد.

معاون استاندار با تأکید بر استفاده از ظرفیت عجب‌شیری‌های مقیم استان‌های دیگر برای توسعه این شهرستان، اجرایی شدن سند تدبیر توسعه شهرستان را نیز ضروری دانست.

وی با تأکید بر اهمیت نظارت مردم بر انجام امور، بیان کرد: برای تحقق نظارت مردم ضرورت دارد تا از تشکل‌های ضابطه‌مند و سازمان‌یافته حمایت کنیم، هرکجا مردم به‌صورت سازمان‌یافته و متشکل نظارت داشته‌اند توانسته‌اند به دستگاه‌های دولتی کمک کنند و در این رابطه باید فرمانداری‌ها تلاش کند.

در این مراسم عادل اصغرپور به عنوان سرپرست فرمانداری عجب‌شیر معرفی و از خدمات شمس‌الدین مراثی فرماندار سابق این شهرستان قدردانی شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز