قدردانی استاندار از استقبال مردم آذربایجان شرقی از رئیس جمهور

۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۰۹:۰۸:۳۴
کد خبر: ۷۰۱۱۴۴
قدردانی استاندار از استقبال مردم آذربایجان شرقی از رئیس جمهور
استاندار آذربایجان شرقی با صدور پیامی از حضور باشکوه اقشار مختلف مردم استان در مراسم استقبال از رئیس جمهور و کاروان دولت تدبیر و امید قدردانی کرد.
به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان  شرقی، در متن پیام مجید خدابخش آمده است:
  «بسم الله الرحمن الرحیم
 حضور افتخارآمیز، به یاد ماندنی، دشمن شکن و باشکوه  شما مردم ولایتمدار، متدین، هوشیار و همیشه در صحنه استان آذربایجان شرقی در استقبال از رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران، جناب آقای دکتر روحانی و کاروان دولت تدبیر و امید در دور دوم سفرهای استانی، برگ زرین دیگری بر دفتر افتخارات بزرگ این خطه دلاورپرور ایران اسلامی افزود.
  این بار نیز مثل گذشته با شمیم دل انگیز حضورتان، وفاداری و پای بندی خود به آرمان های مقدس  انقلاب، امام و رهبری را نشان داده و اعتماد دوباره خود را به دولتمردان خدوم تدبیر و امید به اثبات رساندید.
 آفرین بر عزم، اراده و غیرت شما ولی نعمتان و صاحبان اصلی انقلاب که این چنین مایه سربلندی، اقتدار و استحکام جمهوری اسلامی ایران را فراهم آوردید و هم راستا با رویداد تاریخی و فرهنگی تبریز 2018، جلوه های زیبایی از میهمان نوازی و خون گرمی مردم غیور آذربایجان را به نمایش گذاشتید.
اینجانب ضمن تشکر و قدردانی از حضور گسترده و در خور تحسین اقشار مختلف مردم استان به ویژه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، روحانیت محترم، تشکل ها و گروه های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، نیروهای نظامی و انتظامی، جوانان متدین و غیرتمند، اصحاب تلاشگر رسانه و عموم مردم شریف و بزرگوار، از درگاه پروردگار متعال می خواهم توفیق خدمت گزاری به شما بزرگواران را به ما عنایت فرماید. 
  امیدوارم ان‌شاءالله برکات و دستاوردهای سفر رئیس جمهور عزیز و کاروان دولت تدبیر و امید به استان، گشایشگر افق های جدیدی در عرصه رشد، توسعه و پیشرفت این خطه از میهن اسلامی شود.»
 مجید خدابخش، استاندار آذربایجان شرقی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز