ارکستر هنگام در تبریز به روی صحنه می رود

۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۰۸:۴۳:۳۰
کد خبر: ۷۲۰۲۱۵
رهبر ارکستر هنگام گفت: ارکستر هنگام فردا به مدت دو روز در تبریز به روی صحنه می رود.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، علی رحم جو در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این ارکستر با اجرای دیورتیمنتو و آثاری از احمد پژمان در تالار پتروشیمی تبریزاجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه اثری که در کنسرت این گروه اجرا خواهد شد اشاره های زیادی به ملودی‌های آشنای ایرانی داشته  است خاطرنشان کرد: ما تلاش کردیم با به کارگیری فنون چندصدایی‌نویسی موسیقی غربی در تلفیق با موسیقی ایرانی به همراه حفظ اصالت موسیقی ایرانی بر غنای این اثر بیفزایم.

وی با اشاره به سابقه فعالیت پنج ساله ارکستر هنگام گفت: : کنسرت پیش رو به عنوان سومین اجرای این گروه به صحنه خواهد رفت. خوشبختانه در اجراهای گذشته استقبال خوبی توسط مردم صورت گرفت و امیدواریم این بار نیز شاهد حضور هنردوستان

وی با تاکید بر ضرورت حمایت از هنرمندان افزود: حمایت از هنرمندان نه تنها هزینه کرد محسوب نمی شود بلکه نوعی سرمایه گذاری است.

رهبر ارکستر هنگام، دغدغه های مالی را به عنوان یکی از چالش های ارکسترها دانست و گفت: نداشتن اسپانسر های مالی به عنوان یکی از مهمترین چالش هایی است که اکثر گروه ها با آن روبرو هستند.

وی تمرکز بر کار هنری در کنار پرداختن به موضوعات اقتصادی کار را طاقت فرسا دانست و گفت: در بسیاری از کشورها گروه های هنری مورد حمایت بخش دولتی و خصوصی قرار می گیرند اما این موضوع در کشور ما نادیده گرفته شده است و ما حتی برای داشتن مکانی برای تمرین با مشکل روبرو هستیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز