واکنش پزشکیان به ادعای مداخله وی در پرونده فساد مالی شورای شهر سابق تبریز:

اعمال نفوذی در پرونده فساد مالی شورای شهر تبریز نداشتم /درخواست ماده۴۷۷حق قانونی متهمان است

۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۷:۱۸:۴۰
کد خبر: ۷۲۱۳۱۷
اعمال نفوذی در پرونده فساد مالی شورای شهر تبریز نداشتم /درخواست ماده۴۷۷حق قانونی متهمان است
نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی بعد از مصاحبه های جنجالی یکی از نمایندگان تبریز و ادعای دخالت های وی در روندپرونده فساد شورای شهر سابق تبریز اظهار کرد:آبروی عده ای را حتی قبل از محاکمه می برند و امروز برخی با روند قانونی طی شده ادعای اعمال نفوذ دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، مسعود پزشکیان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اتهام هایی برای  تعدادی از اعضای شورای شهر تبریز در دور گذشته وارد بود که احکامب نیز صادر شده  و این اعضا  برای بررسی مجدد در خواست ماده477داشتند که این حق طبیعی این افراد است.

وی گفت: متاسفانه عده ای بدیهی ترین مستندات دینی را نادیده می گیرند و بدترین تهمت ها و افترا ها را  به افراد نسبت می دهند.

وی افزود: متاسفانه در گذشته عده ای را سه ماه بدون محاکمه در زندان نگه داشتند و امروز این افراد خواستار بررسی بی طرافانه هستند و امروز افراد مدعی دین مداری بگویند این موضوع با کدام کتاب و دین متناقض است

پزشکیان، با انتقاد از تفرقه افکنی ها در جامعه گفت:امروز وظیفه ما اشاعه درستی ها و راستی ها در جامعه است نه اینکه قبل از اثبات جرم آبروی افراد را ببریم و حتی بعد از ماه ها زندان بگوییم شما تبریه شده اید .

نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی، گفت:این مدعیانی که در باورهای آنها باید شک کرد بگویند کدام اعمال نفوذ را انجام داده ام، کدام رفتار ما خلاف شرع و قانون بوده است، این عین قانون است که دادگاه دیگری با نگاه بی طرفانه این پرونده را دوباره بررسی کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز