معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد:

ضرورت کارآمدی سیستم پایش و نظارت کسب و کار در استان

۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۰۸:۴۲:۰۰
کد خبر: ۷۲۴۴۹۷
ضرورت کارآمدی سیستم پایش و نظارت کسب و کار در استان
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی بهبود فضای کسب و کار در استان را یکی از اصلی ترین وظایف دولت برشمرد و گفت: سیستم پایش و نظارت کسب و کار در استان باید کارآمد ترعمل کند.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، علی جهانگیری در جلسه کارگروه اقتصادی استان بهبود فضای کسب و کار در استان را نیازمند همراهی دولت و بخش خصوصی دانست و گفت: تسهیل فضای کسب و کار باید در برنامه تمام مدیران استانی در راس امور قرار گیرد و امروز برای بهبود این فضا نیازمند استمرار و پیگیری جدی گزارش های نظارتی هستیم.

وی با اشاره به اینکه سند کسب و کار به عنوان یکی از هسته های کلیدی سند تدبیر و توسعه استان در نظر گرفته شده است خاطرنشان کرد: گروه های  کارشناسی ذیل کارگروه اقتصاد در نظر گرفته شده است که انتظار می رود این گروه ها به صورت مستمر تشکیل جلسه داده و نتایج عملیاتی به کارگروه ارائه دهند .

جهانگیری افزود: امروز اشتغال و بهبود فضای کسب و کار از اولویت های مهم دولت است و ما برای توفیق در این دو مقوله نیازمند بهبود و پایش مستمر هستیم از این رو بررسی دقیق فرایند های حاکم و حضور متولیان امر در سازمان ها و نهادهای مرتبط می تواند در پیشبرد اهداف تعیین شد مثمر ثمر باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی، دسترسی به اطلاعات دقیق و به روز در بخش اقتصادی را ضروری دانست و گفت: در این کارگروه در تلاش هستیم تا با برنامه ای مدون بتوانیم این اطلاعات را در بخش های کلان اقتصادی در اختیار متولیان امر قرار دهیم از این رو طی هفته های آینده بعد از نهایی شدن بخش ها و شاخص های اصلی این موضوع نیز به صورت عمومی اطلاع رسانی خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز