مدیر بهره برداری گاز آذربایجان شرقی خبر داد:

واگذاری ۳۸۴۸ انشعاب گاز به متقاضیان در سه ماهه نخست سالجاری

۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۴:۰۲:۵۷
کد خبر: ۷۳۲۹۷۳
واگذاری ۳۸۴۸ انشعاب گاز به متقاضیان در سه ماهه نخست سالجاری
مدیر بهره برداری گاز آذربایجان شرقی گفت: در سه ماهه اول سال 97 ، 3848 انشعاب گاز به متقاضیان شهری و روستایی واگذار گردیده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، یوسف طالعی با اشاره به اینکه132 کیلومتر شبکه گذاری صورت پذیرفته در سال جاری ادامه داد: در حال حاضر تمامی شهرهای استان به شبکه گاز طبیعی متصل شده و با گازرسانی به 1867 روستای واجد شرایط گازرسانی، بیش از 93 درصد خانوار روستایی از این نعمت خدادادی بهره مند شده و عملیات گازرسانی به 243 روستای دیگر نیز در دست اجرا است.

او  به بهره گیری مطلوب توان و ظرفیت تأمین کنندگان مجرب داخلی اشاره و تصریح کرد: خوشبختانه با بکارگیری نیروهای مجرب پیمانکار و نظارت دقیق بر استانداردهای اجرایی، پروژه های عمرانی شرکت با شتاب روزافزونی در حال پیشرفت می باشد.

طالعی با بیان اینکه عمده خدمات واحد بهره برداری شامل نگهداری و کنترل مستمر تجهیزات، ایستگاه‌ها، شیرها و خطوط شبکه انشعابات است، تصریح کرد: در تمامی زمینه‌ها رعایت و ایجاد مسائل ایمنی در اولویت کاری قرار دارد.

مدیر بهره برداری گاز استان  خاطر نشان کرد: مدیریت مصرف صحیح گاز طبیعی و پرداخت بموقع گازبها توسط مردم مهمترین همیار این شرکت در توزیع بیش از پیش این نعمت پاک الهی در اقصی نقاط استان و بخش های زیرساختی خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز