وزیر اطلاعات:

توانایی تبدیل تهدیدها به فرصت را داریم/ دشمنان کاری از پیش نخواهند برد

۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۳:۰۶:۵۸
کد خبر: ۷۳۵۶۰۳
توانایی تبدیل تهدیدها به فرصت را داریم/ دشمنان کاری از پیش نخواهند برد
وزیر اطلاعات گفت: ما توانایی تبدیل تهدیدها به فرصت را داریم و به لطف خدا از تحریم ها و فشارهای دشمنان عبور خواهیم کرد و توسعه بعد از پشت سر گذاشتن سختی ها حاصل خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سید «محمود علوی»، وزیر اطلاعات، در نشست شورای اداری آذربایجان شرقی تاکید کرد: باید با پیدا کردن راهکارهای هوشمندانه و با تحمل سختی ها، اراده خود را به دشمنان تحمیل کنیم.

او با بیان اینکه مردم ما شرایط سخت جنگ تحمیلی را تحمل کرده اند و شرایط سخت اقتصادی کنونی را هم تحمل می کنند، خاطرنشان کرد: مردم در صورت مشاهده یکدلی و همدلی مسئولان با قدرت در برابر مشکلات ایستادگی می کنند.

حجت الاسلام علوی با بیان اینکه دشمنان به ویژه آمریکا و ترامپ با تهدیدهای خود کاری از پیش نخواهند برد، اظهار داشت: در صورت بروز هر مشکلی مردم همیشه در صحنه ما وارد عرصه عمل شده و با دشمنان مقابله خواهند کرد.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه رهبر انقلاب اسلامی با درایت و صلابت کشتی انقلاب را از امواج خروشان و سهمگین عبور می دهند، گفت: ما مسئولان نیز باید با وحدت و همدلی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی ایفای نقش کنیم.

او نتیجه همکاری میان مسوولان استان آذربایجان شرقی را امنیت بالای استان دانست و ابراز امیدواری کرد با عشق و روح خدمت و بدون خستگی به مردم خدمت و مشکلات از دوش مردم برداشته شود.

حجت الاسلام علوی با اشاره به آیات و روایات معصومین، عزت را در گروی همدلی دانست و افزود: وحدت مایه قدرت می شود و اگر بخواهیم از گردنه ها با موفقیت عبور کنیم، لازمه آن با هم بودن است و در صورتی می توانیم راهکارهای عبور از بحران را اثرگذار کنیم که وحدت داشته باشیم.

وزیر اطلاعات با اشاره به نعمت امنیت، گفت: مردم ایران با مشاهده ناامنی های منطقه، قدر امنیت حاکم بر کشور را که ثمره تلاش نیروهای نظامی و امنیتی است به خوبی درک می کنند.

او امنیت را زیرساخت همه عرصه ها دانست و گفت: پیش نیاز فعالیت های فرهنگی، علمی، رسانه و سرمایه گذاری امنیت است.

حجت الاسلام علوی تاکید کرد: امنیت باید در چارچوب قانون و شرع و با به کارگیری راهکارهای عالمانه برقرار شود و همگان حتی مدیران امنیتی باید بر مدار اخلاق با مردم رفتار کنند تا به نتیجه مطلوب دست یابیم.

در پایان نشست شورای اداری آذربایجان شرقی آئین تکریم و معارفه مدیران کل پیشین و جدید اطلاعات استان برگزار شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز