مسائل و مشکلات فعالان صنعت قیر در آذربایجان شرقی بررسی شد

۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۴:۵۵:۵۰
کد خبر: ۷۵۴۲۵۸
مسائل و مشکلات فعالان صنعت قیر در آذربایجان شرقی بررسی شد
با حضور نایب‌رئیس اول مجلس شورای اسلامی، معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی و فعالان صنعت قیر آخرین وضعیت فعالیت فعالان این صنعت در استان و مسائل و مشکلات پیش رو موردبحث و بررسی قرار گرفت.

چالش های پیش روی این صنعت، تأمین مواد اولیه قیر و صادرات این محصول ازجمله دغدغه‌هایی بود که در این نشست مشترک بررسی شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان شرقی در این نشست با تأکید بر ضرورت حمایت از تولید داخل گفت: حمایت از تولیدکننده در سرلوحه اقدامات ما قرار دارد و ما باید بتوانیم با همدلی و همراهی در خدمت تولیدکنندگان کشور باشیم.

علی جهانگیری با اشاره به دغدغه‌های به‌حق تولیدکنندگان خاطرنشان کرد: در بحث‌های گمرکی خوشبختانه در استان همراهی خوبی با صادرکنندگان وجود دارد و این روند بدون شک رو به رشد خواهد بود.

وی با تأکید بر ضرورت عبور از خام فروشی و افزایش تولید و صادرات فرآورده‌های نفتی گفت: ما باید بتوانیم در امر صادرات سهم بیشتر از ظرفیت‌های بالقوه جهانی در این بخش را به دست بیاوریم.

گفتنی است در ادامه این نشست طی تماس تلفنی و پیگیری‌های دکتر پزشکیان - نایب‌رئیس اول مجلس شورای اسلامی و علی جهانگیری- معاون اقتصادی استاندار-با مسئولان کشوری بخشی از مشکل فعالان این صنعت که در این نشست مورد تأکید قرارگرفته بود رفع شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز