معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی خبر داد:

اعلام آمادگی شرکت های خارجی برای حضور در RINOTEX

۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۰۹:۰۰:۵۰
کد خبر: ۷۶۴۲۲۴
اعلام آمادگی  شرکت های خارجی برای حضور در RINOTEX
معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی از اعلام آمادگی حضور شرکت های خارجی در نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی RINOTEX 2018 ، خبر داد و گفت: تا به امروز حضور شرکت های فناور از کشورهای چین، ترکیه و سوئیس در نمایشگاه ربع رشیدی قطعی شده است.

به گزارش  خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی ، علی جهانگیری، در نشست زون‌های تخصصی علم و فناوری در استانداری اظهار کرد:  برگزاری نمایشگاه رینوتکس که از سال ۹۳ مطرح شد، دو بخش عرضه و تقاضا را به همرا داشته است که ما در بخش عرضه، موفق هستیم و ارزیابی‌ها نشان می‌دهد که در این بخش، مثبت و اثرگذار بوده‌ایم.

وی افزود: با وجود موفقیت در بخش عرضه، در معرفی فناوری به بنگاه‌ها و نیازهای فناورانه موفق عمل نکرده‌ایم، از این رو لازم است تا خانه صنعت و اتاق بازرگانی در نمایشگاه امسال، حضور یافته و برای بنگاه‌ها و صنایع، طرح مسئله کند.

وی گفت: این نمایشگاه با هدف تعریف زیست بوم نوآوری و فناوری و ثروت دانش بنیان تشکیل شد و یکی از ابزارهای رسیدن به ثروت دانش بنیان است.

جهانگیری ادامه داد: همکاری بین بخشی و مشترک و هم‌افزایی بین نهادهای مختلف می‌تواند منجر به این نتیجه شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به تغییرات نرخ ارز و تحریم‌ها، سعی کرده‌ایم فناوری و معرفی آن را در نمایشگاه امسال، جدی بگیریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز