در دیدار هیات اجراییRINOTEX با نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی مطرح شد:

نمایشگاه نوآوری افتخاری برای کشور و آذربایجان است/ تعامل دانشگاهیان و صنعتگران از برکات نمایشگاه نوآوری است

۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۰:۵۷:۱۷
کد خبر: ۷۶۴۳۲۴
نمایشگاه نوآوری افتخاری برای کشور و آذربایجان است/ تعامل دانشگاهیان و صنعتگران از برکات نمایشگاه نوآوری است
دیدار هیات اجرای نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی RINOTEX2018 با نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی با محوریت ارائه گزارش آخرین اقدامات صورت گرفته در راستای برگزاری باشکوه این رویداد فناورانه در استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی، در این دیدار ضمن تقدیر از بانیان و مجریان  برگزاری  این رویداد جدید گفت: این نمایشگاه افتخاری برای کشور و آذربایجان است ازاین‌رو همه باید تلاش کنیم تا ازنظر کمی و کیفی هرساله شاهد ارتقاء آن در سطح ملی و بین‌المللی باشیم.

حجت‌الاسلام محمدعلی آل هاشم این نمایشگاه را محل مناسبی برای تعامل فناوران و سرمایه‌گذاران دانست و گفت: جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی می‌تواند یکی از محورهای اصلی این نمایشگاه قرار گیرد و انتظار داریم متولیان امر در این راستا اقدامات لازم را انجام دهند.

وی با تأکید بر توجه به کیفیت محصولات تولید داخل و بخصوص محصولات دانش‌بنیان خاطرنشان کرد: این روزها مصادف با روز استاندارد بوده و همکاری فناوران با سازمان استاندارد کاملاً مشهود است، استاندارد از پایه‌های علم و فناوری است و انتظار داریم فناوران و تولیدکنندگان بخش دانش‌بنیان این موضوع را موردتوجه قرار دهند .

حجت الاسلام آل هاشم  توجه به استاندارد را یکی از پایه‌های اصلی توسعه اقتصادی کشور دانست و گفت: برای کاهش واردات و ورود  کالاهای ایرانی به بازارهای جهانی ناگزیر به تولید محصولات باکیفیت و دارای استانداردهای بین‌المللی هستیم ازاین‌رو همکاری فناوران با مجموعه استاندارد نیز باید تنگاتنگ باشد.

وی تعامل فناوران، سرمایه‌گذاران و صنعتگران را از برکات برگزاری نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی RINOTEX  نامبرد و  گفت: این نمایشگاه توانسته است محل مناسبی برای ارتباط فناوران و تولیدکنندگان باشد و از سوی دیگر ایجاد ارتباطات بین‌المللی به‌منظور توسعه صادرات محصولات دانش‌بنیان در این نمایشگاه مشهود است و امیدواریم این روند ادامه‌دار باشد.

معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی نیز در این دیدار با اشاره به توجه ویژه شخص نماینده ولی‌فقیه در استان به موضوعات علمی و تخصصی گفت: حضور شما در نمایشگاه گذشته برای جوانان بسیار امیدآفرین بود و امیدواریم امسال نیز با حضور خود قوت بخش دل‌های جوانان نخبه و فعال در عرصه فناوری باشید.

علی جهانگیری با اشاره به آخرین اقدامات صورت گرفته در خصوص برگزاری این رویداد گفت: حضور فناوران و سرمایه‌گذاران از استان‌های مختلف کشور در کنار سرمایه‌گذاران و فناورانی از کشورهای ترکیه، چین، سوئیس تا به امروز در این نمایشگاه قطعی شده است.

وی افزود:  ۱۷ زون تخصصی نوآوری و فناوری در این نمایشگاه حضور خواهند یافت و تلاش کرده‌ایم تا رویدادهای هم‌زمان همسوبا نیازهای جامعه و بخصوص فناوران در این نمایشگاه گنجانده شود.

گفتنی است، ششمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی  RINOTEX2018   آبان ماه سال جاری از 10 تا 14 آبان ماه و با حضور۱۷ زون تخصصی فناوری در محل نمایشگاه بین‌المللی تبریز برگزار می‌شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز