استاندار آذربایجان شرقی:

مشکل خاصی در حوزه دامپزشکی استان نداریم

۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۱:۲۰:۴۰
کد خبر: ۷۶۶۷۲۵
مشکل خاصی در حوزه دامپزشکی استان نداریم
استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه این استان در حوزه های مربوط به دامپزشکی مشکل خاصی ندارد، گفت: دامپزشکی استان در بزنگاه های مختلف در مواجه با مشکلات پیش آمده، عملکرد خوبی از خود نشان داده است.

به گزارش خبرگزاری برنا درآذربایجان شرقی،مجید خدابخش در دیدار مدیران دامپزشکی استان به مناسبت هفته دامپزشکی، اظهار داشت: در مباحث اخیر نیز دامپزشکی بسیار خوب عمل کرد و همکاری دامپزشکی در بحث توزیع مرغ و گوشت قرمز در جهت تنظیم بازار قابل تقدیر است.

وی به شیوع بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان اشاره کرد و گفت: در این خصوص بنده نگرانی زیادی داشتم و احتمال ایجاد بحران در استان ما نیز وجود داشت، اما عملکرد مناسب مجموعه دامپزشکی استان باعث شد این بیماری به خوبی مهار و نگرانی ها رفع شود.

وی به اهمیت مدیریت حرفه ای و منسجم در ادارات اشاره کرد و افزود: در بخش مدیریتی اداره کل دامپزشکی از متخصصان این رشته استفاده شده است که در نوع خود رویه جدید و در عین حال وثری برای پیشبرد وظایف تخصصی است.

استاندار آذربایجان شرقی بر اهمیت حضور در فضای مجازی تاکید کرد و گفت: گاهی خبرهای کذب و به دور از واقعیت در فضای مجازی پخش می شود که مدیران ادارات و سازمان ها باید در این فضا حضور کامل و مستمر داشته باشند و از پیشنهادها، اطلاعات و اخبار مرتبط با زمینه مسئولیت خود مطلع باشند و در صورت ایجاد شبهات، روشنگری کنند و خبرهای صحیح را به مردم انتقال دهند.

مدیرکل دامپزشکی آذربایجان شرقی نیز در این دیدار از حمایت های استاندار قدردانی و گزارشی از عملکرد این اداره کل ارائه کرد.

امیرحسین بهداد با اشاره به اینکه تمامی کشتارگاه های استان مجهز به سیستم پیش سرد شده است، افزود: در این زمینه به عنوان استان پیشرو معرفی شدیم و اهمیت این موضوع زمانی مشخص می شود که ما توانسته ایم با این اقدام جلوی بیماری خطرناک تب خونریزی دهنده کریمه کنگو را در استان بگیریم.

وی اظهار داشت: سال گذشته در سایر استان های کشور موارد تلفات انسانی این بیماری وجود داشت اما هیچ موردی از بیماری مشترک بین انسان و دام در استان ما گزارش نشد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز