شهردار تبریز خبر داد؛

تدارک گسترده شهرداری تبریز برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی/ برپایی موکب جنت‌الحسین (ع) در کربلای‌معلی

۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۱:۳۶:۰۱
کد خبر: ۷۶۶۷۴۲
تدارک گسترده شهرداری تبریز برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی/ برپایی موکب جنت‌الحسین (ع) در کربلای‌معلی
شهردار تبریز از برپایی موکب جنت‌الحسین (ع) شهرداری این کلانشهر در کربلای معلی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، ایرج شهین باهر در مراسم بدرقه خادمان موکب جنت الحسین (ع) شهرداری تبریز در کربلای معلی اظهار کرد: امسال همچون سال های گذشته، شهرداری تبریز در جاده قدیم نجف - کربلای معلی (عمود ۱۳۹۴)، موکب جنت الحسین (ع) را برپا می کند.

وی افزود: بر این اساس، ۴۲ نفر از پرسنل شهرداری تبریز از مناطق و سازمانهای مختلف شهرداری برای خدمات‌رسانی به زائران حسینی به کربلای معلی اعزام می شوند.

 شهین‌باهر با بین اینکه تمهیدات لازم برای ارائه خدمات مختلف به 30 هزار نفر در روز اتخاذ شده است، گفت: این خدمات به مدت 10 روز و در قالب تسهیلات مختلفی از جمله خدمات درمانی، بهداشت فردی، اسکان و پذیرایی، ارائه غذای گرم و سرد، پاسخ به سوالات شرعی و نیز فعالیت های فرهنگی از جمله توزیع جزوات مذهبی تبلیغی، غرفه نقاشی کودکان پیش بینی شده است.

 وی با بیان اینکه شهرداری تبریز در بحث تبلیغاتی نیز اقدامات خوبی انجام داده، ادامه داد: بنرهای تبلیغاتی معرفی کلانشهر تبریز نیز از مرز مهران تا کربلای معلی نصب و تیشرت و کلاه با آرم تبریز 2018 توزیع می شود.

وی اضافه کرد: تلاش می کنیم با تهیه جزواتی آدرس و مشخصات موکب جنت الحسین (ع) در اختیار تمامی زائران تبریز و آذربایجان قرار گرفته و برنامه ها و امکانات این موکب شهرداری تبریز برای بهر مندی این عزیزان معرفی شود.

ایرج شهین باهر همچنین گفت: با هماهنگی اداره کل ارتباات و امور بین الملل شهرداری تبریز دفترچه ای شامل معرفی اماکن زیارتی عراق، فضائل و آداب زیارت، رعایت نکات بهداشتی و ایمنی در سفر، توصیه های امدادی به منظور راهنمایی زائران اربعین حسینی طراحی و چاپ و در موکب جنت الحسین توزیع می شود.

شهردار کلانشهر تبریز، اظهار داشت: برای تمامی زائران کربلا و بخصوص عزیزانی که در این برنامه تلاش می کنند بطور شبانه روز زحمت می کشند تا خادم زائران حضرت سید الشهدا (ع) بوده و برای تبریز و شیعان ایران و اسلام آبروداری کند آرزوی صحت و سلامت و موفیقت دارم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز