رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تبریز:

برنامه کمیسیون افزایش مشارکت شهروندان در برنامه های مختلف فرهنگی است

۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۲:۲۴:۵۸
کد خبر: ۷۷۷۷۳۰
برنامه کمیسیون افزایش مشارکت شهروندان در برنامه های مختلف فرهنگی است
شهرام دبیری گفت: با برنامه ریزی های یکساله ای که در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر انجام شده، این کمیسیون تلاش دارد مشارکت شهروندان در زمینه ها و برنامه های مختلف فرهنگی و هنری را افزایش دهد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، در آیین رونمایی از آخرین تابلو نقاشی صابر بقال اصغری با اعلام این خبر گفت: تقدیر و بزرگذاشت چهره های بزرگ شهر باعث ارتقا فرهنگ استان خواهد شد و بر همین اساس است که امروز مراسم بزرگداشت چهره بزرگ تاریخ آذربایجان و ایران یعنی سردار ملی، ستارخان در یکصدو چهارمین سالگرد وفات او برگزار می شود.

دبیری ستارخان را یکی از اسطوره های تکرار نشدنی تاریخ ایران خواند و اظهار داشت: خوشحالیم امروز از یک اثر هنری ارزشمند در این مراسم که تابلو نقاشی درباره مجاهدان مشروطه است نیز رونمایی خواهد شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی در ادامه سخنانش به بازخوانی تاریخ مشروطه و مبارزات ستارخان پرداخت و گفت: تسلیم نشدن ستارخان در برابر استبداد باعث شد او و مجاهدانش به چهره های جهانی تبدیل شوند و در آن زمان حتی در ایالات متحده هم از آنان تجلیل شده بود.

او در پایان سخنانش تاکید کرد: تبریز در رویدادهای مهم تاریخی همچون تاریخ مشروطه، هرگز تسلیم نشده است و این بسیار ارزشمند است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز