معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری تبریز:

سامانه احکام پرسنل شهرداری تبریز راه اندازی شد

۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۲:۲۳:۲۷
کد خبر: ۷۸۲۸۲۵
سامانه احکام پرسنل شهرداری تبریز راه اندازی شد
معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری تبریز گفت: سامانه احکام پرسنل شهرداری تبریز راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، مرتضی موحدنیا در خصوص راه اندازی سامانه احکام پرسنلی گفت: جهت سهولت و سرعت بخشیدن به امور، بهبود فرایندهای کاری، احقاق حق و حقوق کارکنان، صرفه جویی در وقت و هزینه "سامانه مشاهده احکام کارگزینی کارکنان رسمی و کارمعین شهرداری تبریز" در سایت شهرداری تبریز به نشانی www.tabriz.ir راه اندازی شده است.

وی گفت: جهت سهولت و سرعت بخشیدن به امور، بهبود فرایندهای کاری، احقاق حق و حقوق کارکنان، صرفه جویی در وقت و هزینه "سامانه مشاهده احکام کارگزینی کارکنان رسمی و کارمعین  شهرداری تبریز" در سایت شهرداری تبریز به نشانی www.tabriz.ir راه اندازی شده است.

موحدنیا خاطر نشان کرد: با راه اندازی این سامانه قبل از اعمال ارتقاء شغلی و ارتقاء گروه در احکام کارگزینی پرسنل، از طریق سامانه و همچنین از طریق سامانه پیامکی اطلاع رسانی های لازم برای خود کارکنان انجام خواهد گرفت.

 موحدنیا هدف از این اقدامات را یکپارچه بودن و افزایش ضریب امنیت اطلاعات پرسنل، پرهیز از چاپ، توزیع و گردش کاغذی اسناد و همچنین استفاده بهینه و مناسب تر از تجهیزات و ملزومات اداری و منابع انسانی، جلوگیری از مراجعه حضوری پرسنل به ستاد وکاهش هزینه های ناشی از سفرهای غیر ضروری و ارتقاء سطح رفاه پرسنل شهرداری عنوان کرد.

 وی مشاهده وضعیت مرخصی های روزانه، ماموریت ها، ارزشیابی افراد و سایر سوابق پرسنل برروی لینک های taeidhokm.tabriz.ir و ps.tabriz.ir را از دیگر مزایای این سامانه عنوان کرد.

 در پایان گفتنی است؛ کارکنانی که به هر نحوی پیام دریافت نمی کنند از طریق تماس با روابط عمومی معاونت برنامه ریزی به شماره تماس ۲۱۰۴۴۲۱ موضوع را اطلاع دهند تا راهنمایی ها و پیگیری های لازم در این خصوص انجام گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز