در حاشیه جلسه هم اندیشی شهردار تبریز و مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی؛

تاکید اقدامات فرهنگی برای آگاه سازی مردم در خصوص بحران آب

۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۳:۲۵:۳۳
کد خبر: ۷۸۲۸۷۱
تاکید اقدامات فرهنگی برای آگاه سازی مردم در خصوص بحران آب
در جلسه هم اندیشی شهردار تبریز و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی بر آگاه سازی عموم شهروندان در خصوص بحران آب تاکید شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، در این دیدار که در دفتر مدیرعامل سازمان آب منطقه ای برگزار شد، یوسف غفارزاده مدیرعامل سازمان آب منطقه ای از تلاش این مجموعه برای رفع مشکلات آب مورد نیاز شهر تبریز خبر داد و اظهار داشت: مسئله آب یک موضوع عمومی است و همه باید برای برطرف شدن نگرانی های مردم در این خصوص اقدام کنند.

او در ادامه به برنامه های این سازمان برای تامین آب شهر تبریز اشاره کرد و گفت: از مجموعه شهرداری می خواهیم با استفاده از امکاناتی که در اختیار دارد در مورد آگاه سازی شهروندان در خصوص بحران آب آگاه سازی لازم را انجام دهد.

در ادامه این جلسه شهردار تبریز، مجموعه آب منطقه ای را یکی از سازمان های دارای پتانسیل علمی و اجرایی بالا نامید و تاکید کرد: شهرداری تبریز برای صرفه جویی در مصرف آب برنامه های زیادی را انجام داده است. او تکمیل شبکه آبیاری، کاهش آبیاری با تانکر را از مهمترین اقدامات مجموعه برای کنترل مصرف آب دانست و گفت: در شهرداری کمیته ای به نام کمیته آب شکل گرفته تا اقدامات لازم برای کنترل مصرف آب را در شهرداری انجام دهد.

شهین باهر از آمادگی شهرداری برای استفاده از امکانات مجموعه برای آگاه سازی مردم در خصوص بحران آب خبر داد و افزود: مجموعه روابط عمومی در ماه های گرم سال در تبلیغات محیطی این اقدام را انجام می دهد و تلاش خواهیم کرد این روند در تمام سال ادامه پیدا کند.

در ادامه این جلسه غفارزاده پیشنهاد تاسیس موزه صنعت آب در تبریز را با همکاری شهرداری مطرح کرد که شهردار تبریز با این پیشنهاد موافقت کرد.

بر اساس توافق به عمل آمده مقرر شد شهرداری تبریز محل مناسب را در اختیار سازمان آب منطقه ای قرار دهد تا توسط سازمان تجهیز شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز