در دیدار وزیر صمت با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی مطرح شد؛

حفظ تولید راهبردی ترین هدف وزارت صمت

۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۲:۴۹:۴۷
کد خبر: ۷۸۵۱۳۹
حفظ تولید راهبردی ترین هدف وزارت صمت
وزیر صنعت، معدن و تجارت در سفر به تبریز، پس از زیارت مزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب، با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، رضا رحمانی در این دیدار با بیان اینکه حفظ تولید، راهبردی‌ترین هدف ماست، افزود: واحدهای صنعتی و تولیدی که نیروی انسانی، امکانات و بازار فروش دارند، تحت حمایت دولت هستند و بانک ها نیز نباید بخاطر بدهی این واحدها را تعطیل کنند.

وی ادامه داد: به بانک ها تکلیف شده تا منابع لازم را در اختیار صنعت قرار دهند و به واحدهای صنعتی بدهکار که شرایط تولید و فروش را دارند، فرصت داده شود تا با بهبود شرایط خود بدهی آنان را پرداخت کنند.

رحمانی تاکید کرد: واحدهای صنعتی به هر قیمتی نباید تعطیل شوند و مدیران کل صنعت، معدن و تجارت استان ها در این خصوص باید پاسخگو باشند و مسئولان استانی نیز ارتباط موثر با بانک ها برای رفع مشکلات داشته باشند.

استاندار آذربایجان شرقی نیز در این دیدار گفت: تبریز جزو چهار شهر اول صنعتی ایران است و بر این اساس باید جایگاه این شهر راهبردی در صنعت ارتقا یابد.

محمدرضا پورمحمدی، تامین مواد اولیه و مشکل نقدینگی را از عمده مشکلات واحدهای صنعتی آذربایجان شرقی برشمرد و بر رفع مشکلات تولیدکنندگان و واحدهای صنعتی تاکید کرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز نیز گفت: رفع مشکلات واحدهای صنعتی خواست اصلی ماست.

حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم افزود: باید راهکاری را بری کنترل قیمت خودرو، تثبیت قیمت ارز و راه اندازی واحدهای صنعتی راکد اندیشید.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز