فرماندار مراغه:

اجرای طرح های عمرانی رویکرد دولت در محرومیت زدایی و توسعه روستاهاست

۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۱۱:۰۶:۳۲
کد خبر: ۷۸۷۳۸۳
اجرای طرح های عمرانی رویکرد دولت در محرومیت زدایی و توسعه روستاهاست
فرماندار ویژه شهرستان مراغه گفت: اجرای طرح های عمرانی رویکرد دولت در محرومیت زدایی و توسعه روستاهاست.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، حمید شکری در بازدید از روستاهای بخش مرکزی این شهرستان افزود: با توجه به وجود برخی نیازهای عمرانی در این روستاها، روند اجرای طرح های عمرانی در بخش های راه روستایی، طرح هادی و نیز مسکن روستایی و مخابرات تسریع می شود.

وی ادامه داد: برای این منظور، برنامه ریزی مدونی برای اجرای برخی طرح های عمرانی در جهت رفع مشکلات اهالی انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: طرح احداث پل بین مزارع بر روی رودخانه در روستای آشان و نیز طرح راه روستایی بین روستاهای کهجوق، مغانجیق و دیورزم نیز پس از کارشناسی، به اجرا در می آید.

شکری گفت: همچنین مشکلات فضاهای آموزشی، ورزشی و خدماتی در روستاهای بخش مرکزی این شهرستان نیز برای رفع نیازهای مردم این منطقه با همکاری دستگاه های اجرایی و خدمات رسان احصا و برای رفع آنها اقدام عملی خواهد شد.

وی با اشاره به اجرای طرح هادی در ۲۴ روستای این شهرستان افزود: اجرای طرح هادی روستایی با هدف نوسازی و بهسازی معابر روستایی از جمله خدماتی است که در این مناطق انجام شده و در این راستا طرح هادی در روستاهای آشان، چکان و کرده ده بهره برداری شده است.

وی با اشاره به عدم دسترسی برخی روستاهای این شهرستان به خدمات تلفن همراه ادامه داد: برای رفع این مشکل، شرکت مخابرات اقدام به اجرای طرح های تقویتی و نصب آنتن های مخابراتی کرده است.

فرماندار مراغه اضافه کرد: با تسریع در اجرای طرح های خدمات رسانی و عمرانی در روستاهای این شهرستان در سال های اخیر شاهد رشد و توسعه اقتصادی و تولیدی در این مناطق هستیم.

شکری افزود: رویکرد دولت تدبیر و امید زمینه ساز رونق اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در مناطق روستایی شده و این امر را می توان در کاهش مهاجرت از روستاها و نیز مهاجرت معکوس در این شهرستان به وضوح دید.

فرماندار مراغه در بازدید امروز خود از نزدیک با مشکلات روستاهای چکان، آشان، کهجوق، مغانجیق، دیورزم، قراتلو و کرده ده از توابع بخش مرکزی این شهرستان قرار گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز