مدیرکل هماهنگی استان‌های وزارت ورزش و جوانان:

 انتخاب مدیر کل خانم سد شکنی در حوزه ورزش بود 

۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۰۹:۲۹:۵۹
کد خبر: ۷۹۲۵۱۹
 انتخاب مدیر کل خانم سد شکنی در حوزه ورزش بود 
مدیرکل هماهنگی استان‌های وزارت ورزش و جوانان به کارگیری بانوان در پستهای مدیریتی را از سیاست‌های وزارت ورزش دانست و گفت: انتخاب مدیر خانم در یکی از استان ها سد شکنی در حوزه ورزش بود. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی ، ایرج رحمانی در نشست و کارگاه تخصصی روسای گروه ورزش بانوان ادارات کل ورزش و جوانان استان های سراسر کشور در تبریز، اظهار کرد: اگر به توانمندی بانوان در همه حوزه ها توجه کنیم و حرمت آنها را داشته باشیم مطمئناً جامعه مترقی خواهیم داشت.

وی ادامه داد: نگاه دولت استفاده از بانوان توانمند به عنوان مدیران استانی است و در حال حاضر قرعه به نام گیلان افتاده است و امیدواریم در آینده شاهد حضور بانوان در پست های حساس مدیریتی باشیم.

رحمانی با اشاره به برگزاری المپیاد استعدادیابی و درخشش بانوان در این المپیاد گفت: خوشبختانه حضور بانوان در این المپیاد چشمگیر بود و امیدواریم این روند همچنان رو به رشد باشد.

وی با تاکید بر ضرورت فرهنگ سازی در خصوص ورزش بانوان اظهار کرد: پوشش خبری مناسب است بازی های ورزشی بانوان با رعایت شئونات اسلامی از طریق صداو سیما و دیگر رسانه ها میسر است. خبرنگار: بردباری

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز