مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه عنوان کرد:

محدودیت مالی، مانع از جایگزینی ۲۹۵ دستگاه اتوبوس رده خارج شده است

۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۰:۳۱:۳۰
کد خبر: ۷۹۴۳۵۱
محدودیت مالی، مانع از جایگزینی ۲۹۵ دستگاه اتوبوس رده خارج شده است
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: محدودیت های مالی مانع از جایگزینی ۲۹۵ دستگاه اتوبوس رده خارج با عمر بالای ۱۰ سال در تبریز شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، فرخ جلالی گفت: ۲۹۵ دستگاه از اتوبوس ها که هم اکنون در خطوط فعال هستند، متاسفانه خارج از رده هستند ولی به دلیل محدودیت مالی قادر به جایگزینی نیستیم.

وی ادامه داد: به دلیل مشکلات مالی که گریبانگیر شهرداری ها و از جمله شهرداری تبریز است، در حال حاضر امکان نوسازی ناوگان وجود ندارد و به اجبار با ۲۹۵ اتوبوس با عمر بیش از ۱۰ سال و رده خارج نسبت به ارائه خدمات به همشهریان اقدام می شود که در صورت ادامه روند رکود در خرید اتوبوس های نو، امکان هرگونه حادثه نیز برای این اتوبوس ها قابل تصور است.

جلالی عنوان کرد: خارج کردن این تعداد اتوبوس از خط یعنی عدم فعالیت ۵۰ درصد ناوگان که ضمن کاهش ملموس خدمات و برهم زدن نظم سرویس دهی و افزایش گلایه مندی شهروندان، این کار امکانپذیر نیست اما با این حال این شرکت با افزایش دوره ای بازدیدهای فنی و نظارت بر فعالیت اتوبوس های بخش خصوصی و دولتی، تلاش دارد تا امکان بروز هرگونه حادثه را به حداقل برساند.

وی در خاتمه گفت: امیدواریم با پیگیری مسئولان استانی و نمایندگان محترم مجلس با تسریع در طرح جایگزینی اتوبوس های فرسوده که از سال۹۴  اجرایی نشده است، شاهد رفع این مشکل باشیم

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز