مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی خبر داد:

پرداخت تسهیلات ۲۲ میلیارد ریالی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) در استان

۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۰۸:۵۲:۱۶
کد خبر: ۸۰۷۹۰۹
مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی از پرداخت بالغ بر 22 میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی ، غفور اصغر رضایی در مراسم رونمایی از یکی از آثار قالیباقی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) که با حمایت بانک توسعه تعاون تکمیل شده است ؛ افزود: حمایت از مددجویان کمیته امداد یکی از رسالت های حمایتی و اشتغالزایی بانک توسعه تعاون به شمار می رود.

وی ادامه داد: در طول سال جاری برای بیش از 110 فقره طرح از محل منابع داخلی بانک بالغ بر 17 میلیارد ریال و از محل اعتبارات اشتغال پایدار روستایی برای 12 فقره طرح بالغ بر چهار میلیارد و 500 میلیون ریال تسهیلات پرداخت شده است.

وی پرداخت تسهیلات خرد به منظور حمایت از اشتغال های خانگی را یکی از کارسازترین نوع حمایت ها در راستای توسعه اشتغال خواند و افزود: به عنوان مثال برای این دار قالی حدود 800 میلیون ریال هزینه شده است که سهم بانک از این میزان پرداخت تسهیلات 100 میلیون ریالی است این در حالی است در مجموع برای چهار نفر در طول 18 ماه زمینه اشتغال فراهم شده است.

این گزارش حاکی است، نمایشگاهی نیز از آثار مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) به مناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در محل اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان شرقی راه اندازی شده است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز