پیام استاندار آذربایجان شرقی به مناسبت رجعت پیکر پاک شهیدان آذرآبادی حق و عظیمی

۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۰۹:۱۲:۳۰
کد خبر: ۸۰۹۴۱۶
پیام استاندار آذربایجان شرقی به مناسبت رجعت پیکر پاک شهیدان آذرآبادی حق و عظیمی
استاندار آذربایجان شرقی در پیامی به مناسبت رجعت پیکر پاک شهیدان یعقوب آذرآبادی حق و یاور عظیمی، یاد و خاطره این دو شهید والامقام دفاع مقدس را گرامی داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، متن پیام دکتر محمدرضا پورمحمدی به این شرح است:

 

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا (سوره احزاب ؛ آیه ۲۳)

 

شهیدان، پاکبازانی هستند که برای حفظ و حراست از کیان ایران اسلامی از تمام هستی خود گذشتند و شهادت را پلی برای رسیدن به معبود برگزیده و با عبور از این گذرگاه در تاریخ جاوادنه شدند.

 

امروز عزت، سربلندی و امنیت  ایران اسلامی، مرهون خون پاک و مجاهدت‌های شهدایی است که با اخلاص و پایمردی مشق ایثار و از خودگذشتگی را به یادگار گذاشتند.

 

در حزن جانکاه روزهایی که در سوگ شهادت صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا(س) به مویه نشسته ایم با رجعت پیکر مطهر شهیدان گلگون کفن دفاع مقدس شهیدان یعقوب آذر آبادی حق و یاور عظیمی همراه میشویم و میزبان دلهای استواری هستیم که حماسه را به نیک نامی و تعهد و تخلق را به نیک فرجامی طی کرده اند و به دیدار حضرت دوست شتافته اند.

 

اینجانب بازگشت پیکر مطهر این شهیدان را به خانواده معزز و محترم آن شهیدان و عموم مردم آذربایجان شرقی تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

 

پورمحمدی

استاندار آذربایجان شرقی

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز