شاعران به سوگ صدیقه کبری(س) نشستند

۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۰۸:۵۰:۲۸
کد خبر: ۸۱۰۶۳۲
شاعران به سوگ صدیقه کبری(س) نشستند
 همزمان با سالروز شهادت صدیقه کبری حضرت فاطمه زهرا (س)، دومین سوگواره شعر و مرثیه فاطمی در تبریز برگزار شد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، دومین سوگواره شعر و مرثیه فاطمی تبریز با حضور نماینده ولی فقیه در استان ، استاندار آذربایجان شرقی ، شهردار تبریز، دیگر مسئولین و شاعران و مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در پردیس فرهنگی سینمایی قدس برگزار شد.

این محفل ادبی با شعرخوانی شعرای آئینی کشور ، همنوایی مداحان تبریزی و با حضور جمعی از ارادتمندان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام در پردیس سینمایی قدس تبریز برگزار شد. در این مراسم تعدادی از شعرای آئینی کشور چون علیرضا قزوه، شاهی اردبیلی، علی حنیفه، محمد میلانی و محمدسعید میرزایی به همراه شاعران و مداحان آئینی تبریز در موضوع مربوط به مظلومیت حضرت زهرا ، شجاعت و شهامت بانوی دوعالم در دفاع از ولایت و امامت و لزوم الگوسازی از زندگانی حضرت فاطمه در جامعه به شعر خوانی پرداختند.

همچنین در ادامه این آیین، از مقام شامخ شاعر اهل بیت (ع)، حاج صمد قاسمپور تجلیل شد. و نیز پنج گروه تواشح تبریز در دومین سوگواره شعر و مرثیه فاطمی تبریز، در مدح و مرثیه حضرت فاطمه‌الزهرا (س) هم‌خوانی کردند. گفتنی است، این سوگواره با همکاری حوزه هنری آذربایجان‌شرقی و نهادهای مختلف فرهنگی استان برگزار شد. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز