استاندار آذربایجان شرقی:

صنعت چرم از صنایع پیشران استان است

۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۰۹:۵۷:۳۶
کد خبر: ۸۱۲۹۹۹
صنعت چرم از صنایع پیشران استان است
استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه تجار آذربایجان از زمان‌های قدیم پیشقراولان تجارت در کشور هستند، گفت: صنایع و تولیدکنندگان بازوان توانمند اقتصادی استان هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی،محمدرضا پورمحمدی در مراسم بهره‌برداری رسمی از کارخانه چرم خاوران در تبریز، افزود: همدلی خوبی بین صاحبان فن و صنایع در این استان وجود دارد و باعث شده چرخ صنعت در این استان به خوبی بچرخد.

وی ادامه داد: صنایع استان توانسته‌اند خود را با تجهیزات و تکنولوژی‌های جدید دنیا همگام کنند که بسیار ارزشمند است.

پورمحمدی اظهار داشت: چرم، کیف، کفش و فرش تبریز از جمله صنایع پیشران این خطه است که در دنیا شناخته شده است.

وی اضافه کرد: اگر در پاره ای از زمان‌ها توجه به صنایع مغفول واقع شده و ناکارآمدی در سیستم‌های مدیریتی و یا اقتصاد و سیاست و روابط بین‌الملل نگذاشته صنایع توان خود را به منصه ظهور برسانند اکنون باید سعی کرد شکاف‌های به وجود آمده را پر کرد.

استاندار آذربایجان شرقی گفت: تجار آذربایجان اگر اراده کنند خواهند توانست تمام موانع پیش رو را از بین بردارند و افتخارآفرینی کنند.

وی خاطرنشان کرد: امروز اگر می‌خواهیم شعار مرگ بر آمریکا را واقعی و عینی کنیم باید ابتدا خود را باور داشته باشیم و سپس با هم‌افزایی توانمندی‌های خود به جایگاهی که در خور ایران اسلامی است دست یابیم.

پورمحمدی افزود: آذربایجان شرقی از زمان‌های قدیم از لحاظ صنعتی و تجاری نام‌آور بوده و امروز تولیدات کفش در شهر تبریز با کیفیت بالاست و به کشورهای اروپایی صادر می‌شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز