معاون اقتصادی استاندار تاکید کرد:

دستگاه های اجرای موظف به پایبندی به تعهدات خود در طرح کارورزی هستند

۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۱:۰۲:۵۲
کد خبر: ۸۱۵۴۱۹
دستگاه های اجرای موظف به پایبندی به تعهدات خود در طرح کارورزی هستند
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان شرقی، با تاکید بر ضرورت توجه ویژه سازمان ها و نهاد های دولتی و خصوصی به تحقق برنامه های اشتغال زایی در سطح استان گفت: دستگاه های اجرای موظف به پایبندی به تعهدات خود در طرح کارورزی هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، علی جهانگیری در جلسه بررسی طرح کارورزی با اشاره به اهداف اجرای این طرح اظهار کرد:  افزایش قابلیت جذب و اشتغال دانش‌آموختگان از طریق انتقال مهارت  و تجربه در محیط کار برای  ورود به بازار کار، ایجاد انگیزه کارآفرینی و کسب‌وکار در دانش‌آموختگان و فراهم کردن انتقال دانش از دانش‌آموخته به نگاه اقتصادی ازجمله اهدافی است که در این طرح تعریف‌شده است .

وی جایگاه استان آذربایجان شرقی در اجرای این طرح را قابل‌بررسی دانست و گفت: ارتقای جایگاه استان در اجرای این طرح باید به‌طور جد مورد توجه تمامی نهادهای درگیر قرار گیرد ازاین‌رو ورود جدی مدیرکل  تعاون، کار و رفاه اجتماعی به این موضوع ضروری است.

وی با اشاره به چالش‌ها و فرصت‌های این طرح خاطرنشان کرد: این طرح با وجود مزیت‌های متعدد دارای محدودیت‌هایی نیز از قبیل شرط سنی، مشکل کارگاه‌های جدید التاسیس و ... است اما وجود این محدودیت‌ها برای همه در سطح کشور یکسان است و ما نباید این مسائل را دال بر شرایطمان بدانیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان شرقی، با اشاره به دغدغه کارفرمایان در خصوص مشکلات بیمه‌ای این طرح گفت: خوشبختانه مشکلی در موضوع بیمه با راهکارهایی که سازمان تأمین اجتماعی در نظر گرفته است دیگر مطرح نیست و درصورتی‌که کارفرمایان طبق ضوابط و شرایط تعریف‌شده سازمان تأمین اجتماعی اقدام کنند در این خصوص هیچ مشکلی نخواهند داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز