مدیرکل مشارکتهای اجتماعی و داوطلبانه وزارت ورزش و جوانان مطرح کرد؛

اجازه ندهیم نا امیدی در جامعه رواج پیدا کند

۱۳۹۸/۰۱/۲۹ - ۰۸:۳۸:۱۰
کد خبر: ۸۳۵۶۶۳
اجازه ندهیم نا امیدی در جامعه رواج پیدا کند
مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی و داوطلبانه وزارت ورزش و جوانان با تأکید بر ضرورت امیدآفرینی در جامعه گفت: نباید اجازه دهیم ناامیدی در جامعه رواج یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی سجاد سالک در آیین تجلیل از جوانان برگزیده استان  آذربایجان شرقیاظهار کرد: امسال در شرایطی روز جوان را گرامی میداریم‌که سیل استان های ما را درگیر کرده است و گروه های مردم نهاد پای کار آمدند تا یاری برسانند و ما در کنار مردم استان های سیل زده هستیم.

وی با تاکید بر ضرورت توجه ویژه به مسائل فرهنگی در جامعه گفت:فرهنگ جامعه اصل و اساس جامعه را شکل می دهد و فرهنگ متعالی مسیر رسیدن به قله های مرتفع است از این رو همه باید برای اعتلای فرهنگ در جامعه تلاش کنیم.

وی توجه به روحیه مطالبه گری ،جلوگیری از تجمل گرایی و اسراف و داشتن نقش کنش گرانه در عرصه های سیاست، اقتصاد و فرهنگ را مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: کنشگری فعال در فضای سیاسی مهم است‌ امروز اگر هم انتقادی داریم نباید میدان را خالی کرد هرچه باشد و هر اتفاقی بیفتد نباید میدان را خالی کنیم.

وی ادامه داد: در بحث کنشگری اقتصادی باید بپذیریم که امروز جوانان ما استارتاپ ها را می چرخوانند و امروز از این مسیر اشتغال و کار آفرینی را شاهد هستیم.

سالک افزود:کنشگری اجتماعی همان تشکل یابی در قالب گروه های مردم‌نهاد است و از همه دعوت میکنم با تشکیل سازمان های مردم نهاد نقش مهمی در آینده کشور ایفا کنید.

وی خاطرنشان کرد: رمز توسعه کشور ها تشکل یابی است کشور با خشونت به جایی نمی رسد تشکل ها هستند که کشور های توسعه یافته را شکل داده اند.

خبرنگار: اکبر بردباری

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز