معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی:

استفاده از ظرفیت‌های قانونی برای تامین برق صنایع ضروری است

۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۱۳:۵۳:۵۸
کد خبر: ۸۳۷۹۹۹
استفاده از ظرفیت‌های قانونی برای تامین برق صنایع ضروری است
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به وضعیت نامناسب زیرساخت‌های برق در شهرک‌های صنعتی استان، گفت: برای پیش‌برد صنعت استان باید باورهای گذشته را تغییر داده و از ظرفیت‌های قانونی برای تامین مالی پروژه‌ها استفاده کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، جواد رحمتی در جلسه‌ بررسی مشکلات و موانع تامین برق شهرک‌های صنعتی استان، با اشاره به اینکه وزارت نیرو موظف به تأمین برق صنعت کشور است، گفت: باید از سال‌های گذشته نسبت به تأمین زیرساخت‌ها اقدام می‌شد تا امروز مشکل تأمین برق واحدهای تولیدی را نداشته باشیم.

وی با اشاره به ماده 27 قانون الحاق برخی از مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و دستورالعمل شرایط واگذاری طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای جدید، نیمه‌تمام، تکمیل شده و آماده بهره‌برداری به بخش غیردولتی، تأکید کرد: دستگاه‌های اجرایی باید از این ظرفیت قانونی برای تأمین اعتبارات خود استفاده کنند.

رحمتی خاطرنشان کرد: شرکت برق باید نسبت به تأمین منابع مالی از بخش خصوصی برای تکمیل زیرساخت‌های انرژی در قبال درآمدهای ناشی از فروش انشعاب یا برق با استفاده از این ظرفیت‌ها استفاده کند.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی بر تغییر باورهای مدیران در بحث تامین منابع مالی در سال رونق تولید تاکید کرد و گفت: آماده کردن بستر مناسب برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی برای حرکت موتور خدمت رسانی، پیشرفت و توسعه ضروری است.

در این نشست مقرر شد برای تأمین برق شهرک‌های صنعتی با همکاری شرکت‌های برق و شرکت شهرک‌های صنعتی برنامه‌هایی به صورت کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت تنظیم شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز