رئیس شورای اسلامی شهر تبریز:

تلاش کنیم از تکرار حوادثی مانند آتش سوزی بازار جلوگیری شود

۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۳:۳۳:۳۱
کد خبر: ۸۴۴۵۶۱
تلاش کنیم از تکرار حوادثی مانند آتش سوزی بازار جلوگیری شود
رئیس شورای اسلامی شهر تبریز ضمن اظهار همدردی با خسارت دیدگان آتش سوزی بازار تبریز از شهامت‌ آتش‌نشانان، شهردار تبریز، مدیران شهرداری، نیروی انتظامی، مسئولان دولتی، فرماندار، ستاد بحران و همه عزیزانی که در اطفاء آتش بازار تبریز نقش داشته اند تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، شکور اکبرنژاد با صدور پیامی همچنین از فداکاری آتش‌نشانان مؤمن و شجاع که همواره برای نجات جان و مال شهروندان با شهامت و استواری جان خود را به خطر می‌اندازند، قدردانی کرد.

در پیام رئیس شورای اسلامی شهر تبریز آمده است: امیدوارم با برنامه‌ریزی های دقیق‌تر و تلاش‌های ارزنده مدیران  و برنامه ریزان شهری، دیگر  شاهد چنین حوادث ناگوار نباشیم.

او خاطرنشان کرده است: حادثه ای که ۱۰ سال قبل رخ داده نباید تکرار می شد و بازاریان خوب ما را دچار مشکل می کرد.   از همین رو همکاری بازاریان، مسئولان میراث فرهنگی و نهادهای خدماتی مثل اداره برق، آب، شهرداری، آتش نشانی و... باید از تکرار چنین حوادث تلخ پیشگیری کرده و با تدبیر دولت، شورا و شهرداری و بیمه خسارات مالی بازاریان در حد مقدورات جبران گردد.

اکبرنژاد در این پیام از اهتمام و تلاش تمامی دست‌اندرکاران به‌ویژه سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز برای اطفا آتش سوزی بازار تبریز قدردانی کرده و گفت: همچنین لازم می‌دانم از تلاش نیروی انتظامی و نظامی، فرماندار تبریز، ستاد بحران و...  که از ابتدای حادثه با حضور در محل و با به‌کارگیری نهایت توان خود برای مهار آتش و پذیرش خطرات احتمالی آن، کمر همت بسته و با اقدامات شایسته خود نقش مؤثر و ارزنده‌ای را ایفا نموده‌اند، صمیمانه تشکر کنم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز