رئیس بخش، جراحی قلب و عروق سان دیگو، کالیفرینا:

جراحی، درمان اصلی بیماران مبتلا به آمبولی های مزمن است

۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۳:۳۲:۴۸
کد خبر: ۸۶۳۶۷۹
رئیس بخش، جراحی قلب و عروق سان دیگو، کالیفرینا گفت: با توجه آخرین یافته های علمی درمان اصلی بیماران مبتلا به آمبولی های مزمن جراحی و باید متخصصین در این خصوص تمرکز و توجه کافی را داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی،پرفسور مایکل مدنی در سخنرانی تخصصی سومین کنگره بین المللی بیماریهای عروق ریوی که به صورت ویدئو کنفرانس از کشور امریکا صورت گرفت اظهار کرد: برای انجام این اعمال جراحی نیاز به مراکز خاص متمرکز است که خوشبختانه در حال حاضر دو مرکز در شهرهای تبریز و تهران در کشور ایران فعال می باشد.

وی ادامه داد برای این بیماران از هر ۵۰ میلیون نفر یک مرکز تخصصی نیاز است که این موضوع نیز در ایران رعایت شده است.

وی با اشاره به توان علمی و تخصصی متخصصان بیماری های عروق ریوی در ایران گفت سالانه حدود ۸۰۰ نفر کیس جدید به این بیماران در سطح کشور ایران اضافه می شود اما با این وجود خوشبختانه شاهد پیشرفت های علمی مناسبی نیز در این رابطه هستیم.

وی در ادامه سخنرانی خود ضمن اشاره به آخرین یافته های علمی در خصوص نحوه جراحی این بیماران ادامه داد درمان جراحی بیماران مبتلا به آمبولی های مزمن در کشور ایران در طول سالهای گذشته پیشرفت خوبی داشته است امیدواریم برگزاری این قبیل کنگره ها مقدمه مهم در راستای توسعه درمان این بیماران باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز