افتتاحیه نخستین دوره المپیاد ورزشی کارکنان شهرداری تبریز

۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۴:۰۹:۰۳
کد خبر: ۸۷۱۳۵۰
قائم‌مقام شهردار تبریز در مراسم افتتاحیه نخستین دوره المپیاد ورزشی کارکنان شهرداری تبریز (جام شهدای بسیج) گفت: اگر می‌خواهیم همشهریان ما شاد و سالم باشند، قطعاً باید برنامه‌های ورزشی برای آن‌ها تدارک دیده شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، رسول موسایی اظهار کرد: مجموعه شهرداری تبریز خانواده‌ای بزرگ است که کارهای خدماتی را انجام می‌دهد. قطعاً این مجموعه بزرگ نیازمند برگزاری برنامه‌های مختلف ورزشی برای کارکنان خود است.

وی افزود: یکی از وظایف شهرداری‌ها ایجاد شور و نشاط در جامعه است. اگر می‌خواهیم همشهریان ما شاد و سالم باشند، قطعاً باید برنامه‌های ورزشی برای آن‌ها تدارک دیده شود.

قائم‌مقام شهردار تبریز با اشاره به برنامه‌های پیش روی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز گفت: شهرداری که برای کل شهر تبریز برنامه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و ورزشی اجرا می کند، قطعاً برای مجموعه خود نیز برنامه‌هایی پیش‌بینی می‌کند تا شور و نشاط بیشتری ایجاد شود. ضمن اینکه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز به دنبال این است که اوقات فراغت اقشار مختلف شهروندان را غنی‌سازی کند.

وی ادامه داد: در ارتباط با همکاران و خانواده محترم آن‌ها نیز چنین برنامه‌هایی در نظر گرفته می‌شود تا آن‌ها نیز از سلامت و نشاط بیشتری برخوردار باشند. المپیاد ورزشی کارکنان شهرداری تبریز از جمله برنامه‌هایی است که شهرداری تبریز پیگیر است تا در رده‌های مختلف سنی برگزار شود.

موسایی عنوان کرد: ما اگر می‌خواهیم شاهد تکریم ارباب‌رجوع باشیم، باید برای تکریم همکاران نیز برنامه‌ریزی کنیم و در این راستا در روزها و ماه‌های آتی برنامه‌های مختلف ورزشی دیگری برای کارکنان شهرداری تبریز برگزار می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز