آغاز به کار بیست و چهارمین کنفرانس بین المللی جامعه ایمن در تبریز

۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۴:۲۱:۴۱
کد خبر: ۸۸۸۲۳۶
بیست و چهارمین کنفرانس بین المللی جامعه ایمن با محوریت "ایمنی ترافیک و برنامه دهه اقدام برای ایمنی راه ها" که توسط سازمان بهداشت جهانی ارائه شده است در تبریز آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، رییس دانشگاه علوم پزشکی بریز در آیین آغاز به کار این کنگره از حضور متخصصان 20 کشور جهان در حوزه جامعه ایمن در این کنفرانس خبر داد و گفت: کنفرانس بین المللی جامعه ایمن  به عنوان یکی از معتبر ترین کنفرانس های بین المللی می تواند نقش تاثیر گذاری در هدف گذاری ها و برنامه ریزی های آینده داشته باشد.

 

محمد حسین صومی از حوادث ترافیکی به عنوان یکی از اصلی ترین معضلات جامعه امروز ایران نامبرد و گفت: پرداختن به موضوع حوادث ترافیکی در شهر تبریز اولویتی بوده که همه مدیران به آن واقف هستند.

وی با اشاره به نیاز سنجی های علمی صورت گرفته در سطح کشور و تقسیم کار بخشی در این راستا افزود: با توجه به نیاز سنجی که در سطح کشور انجام شد حدود 50 ماموریت برای مناطق مختلف تقسیم شده و مسئولیت مسائل مرتبط به ترافیک بر عهده منطقه ما قرار گرفته است و در این خصوص تلاش خواهیم کرد تا با نگاه علمی و تخصصی در جهت رفع مشکلات مربوط به ترافیک قدم برداریم.

وی با اشاره به افتتاح نخستین کهورت سلامت و ایمنی ترافیک کشور در تبریز  خاطرنشان کرد: با افتتاح این طرح تلاش خواهیم کرد تا بهره گیری از توان متخصصان مربوطه طرحی نو در اندازیم و نتایج ملموسی را در آینده نزدیک در خصوص این اقدامات شاهد باشیم.

گفتنی است این کنفرانس با سابقه برگزاری بیش از 40 سال در کشورهای مختلف دنیا؛ به عنوان معتبرترین کنفرانس علمی در این حوزه مطرح است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز