با حضور قائم مقام شهردار تبریز و مدیر کل بازرسی شهرداری تبریز صورت پذیرفت:

برگزاری مراسم تودیع و معارفه شهردار منطقه ۸ تبریز

۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۳:۲۵:۴۴
کد خبر: ۸۹۸۶۱۲
برگزاری مراسم تودیع و معارفه شهردار منطقه ۸ تبریز
مراسم تودیع و معارفه شهردار منطقه 8 تبریز با حضور قائم مقام شهردار تبریز و مدیر کل بازرسی شهرداری تبریز در اتاق شهردار منطقه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی ، در این مراسم  موسایی قائم مقام شهردار تبریز تغییرات سازمانی را در راستای افزایش بهره وری سازمانی، لازم و ضروری دانسته و اعلام کرد: تغئیر و تحولات سازمانی نشان ضعف یک مدیر یا نشان قوت مدیر دیگر نیست بلکه لازمه هر سازمانی تغئیرات میباشد تا با انرژی جدید و مضاعف در راستای بهبود عملکرد سازمانی قدم هایی برداشته شود.

 او از شهرداری منطقه 8 تبریز به عنوان مهمترین نقطه کلانشهر تبریزو اتاق پذیرایی شهر یاد برده و افزود: مدیریت در شهرداری منطقه تاریخی فرهنگی شهر، روحیه خاص وهمتی مضاعف نیاز دارد، چرا که کار کردن در این منطقه نیازمند تجربه و خوش فکری در راستای هویت بخشی و احیاء بافت تاریخی شهر میباشد.

موسایی در ادامه گفت با توجه به حساسیت مکانی منطقه و نیازمند بودن به یک مدیر با تجربه و خوش فکر، آقای دکتر شهین باهر، شهردار تبریز تصمیم گرفتند آقای علی مدبر که سالیان سال تجربه مدیریت این منطقه را در سوابق خود داشته و علاوه بر شناخت عالی از منطقه، تعامل خوبی با بازاریان و ساکنین منطقه دارد را به عنوان سرپرست جدید منطقه تاریخی فرهنگی شهر انتخاب نمایند.

  وی  از مدبر به عنوان یکی از خلاق ترین و فعالترین شهرداران  تاریخ شهرداری منطقه 8  نام برده و اقدامات ایشان در طول دوران شهرداری اسبق خود در منطقه را بسیار ارزنده و به یادگار ماندنی توصیف نموده و اظهار امیدواری کرد، دکتر مدبر با سابقه درخشان مدیریتی  و پشتکار همیشگی اش بار دیگر در این منطقه موفق ظاهر شوند.

موسایی همچنان از زحمات چند ماهه سرپرست موقت منطقه هشت، آقای  عبدالهی تقدیر و تشکر نموده و عملکرد چند ماهه ایشان را مخصوصا در حوزه شهرسازی بسیار ارزشمند خواندند. 

در ادامه جلسه  عبدالهی سرپرست سابق منطقه هشت، طی سخنانی از فعالیت ها و عملکرد خود در منطقه هشت گفته و پروژه های اجراشده و در حال اجرای منطقه را برشمرد.

در ادامه  علی مدبر سرپرست جدید شهرداری منطقه هشت ضمن تقدیر و تشکر از حسن اعتماد شهردار تبریزبه خود به اقدامات و سوابق عمرانی،شهرسازی و خدماتی خود در طی سالهای اخیر در منطقه اشاره کرده و افزود: سعی خواهیم کرد با کار کارشناسی طی ماه های آتی پروژه های قبلی و در حال اجرای منطقه را که اکثرا در زمان مدیریت قبلی  به پایان رسانده و پروه های جدید در راستای هویت بخشی و احیاء بافت تاریخی منطقه از قبلی احیاء باروی تبریز و احیاء خانه های تاریخی منطقه را اجرائی نمائیم.

در پایان این مراسم  موسایی،با اعطای حکمی به نیابت از شهردار تبریز، علی مدبر  را به عنوان شهردار جدید منطقه هشت معرفی و از زحمات چند ماهه سرپرست قبلی منطقه، ولی عبدالهی  تقدیر و تشکر کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز