بهتاج خبر داد:

رقابت نزدیک به ۱۴۰۰ نفر در مرحله استانی جام خوشه چین

۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۱۲:۰۷:۲۶
کد خبر: ۸۹۹۵۹۶
رقابت نزدیک به ۱۴۰۰ نفر در مرحله استانی جام خوشه چین
مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی با اشاره به برگزاری جام خوشه‌چین در سطح این استان گفت: در مرحله استانی این مسابقات حدود ۱۴۰۰ نفر به رقابت می پردازند.

ایوب بهتاج در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی اظهار کرد: در این برنامه حدود ۵ هزار نفر در روستا ها ، بخش ها و شهرهای مختلفت استان شرکت داشتند که از این تعداد در مرحله استانی ۶۸۰ نفر خانم و ۶۸۰ نفر آقا به رقابت خواهند پرداخت.

وی با اشاره به استقبال خوب دوستداران ورزش از این رقابت‌ها گفت :خوشبختانه شاهد استقبال بی نظیره هم استانی های عزیز مان در برگزاری باشکوه این برنامه بودیم.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی اظهار کرد:جام خوشه چین در ۶ رشته ورزشی شامل فوتبال پنج نفره، والیبال سه نفره،طناب کشی، چوب کشی، هفت سنگ مهارتی، دو میدانی ۳۰۰۰ متر بانوان و دوومیدانی ۵۰۰۰ متر آقایان و دوومیدانی ۱۰۰ متر بانوان و دوومیدانی ۲۰۰ متر آقایان برگزار می شود.

وی با اشاره به تمهیدات صورت گرفته برای برگزاری مرحله استانی این مسابقات گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته مرحله استانی این مسابقات همزمان با هفته تربیت بدنی برگزار می شود.

شاهرخ شفیعی رئیس گروه توسعه ورزش روستایی و عشایری استان آذربایجان شرقی نیز در گفتگو با برنا اظهار کرد: رده سنی شرکت کنندگان در این مسابقات ۱۵ تا ۱۸ سال است اما در بازی‌های تیمی حرکتی می‌توان دو نفر بازیکن تا ۲۲ سال را همراه داشته باشد.

وی با اشاره به رصد دقیق برگزاری جام خوشه چین در روستاها گفت: کارشناسان این بخش به صورت جدی و مستمر نحوه برگزاری و کم و کیف برگزاری این مسابقات را در شهرستان ها به صورت موردی کنترل و بررسی می کنند.

شفیعی تاثیر مهم این برنامه در شناسایی استعدادهای نهفته در روستاها را مورد تاکید قرار داد و گفت: در روستاها نوجوانانی را توانستیم استعداد یابی کنیم که دارای توانمندی و پتانسیل های برجسته‌ای در ورزشهای مختلف هستند که متاسفانه تا امروز شناسایی نشده بودند و این قبیل مسابقات بدون شک نقش مهمی در شناسایی این استعدادها دارد.

خبرنگار: بردباری

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز